HJÆLP MIG HJÆLP MIG
Hjælp mig ...
jeg rider en unghest den er lige reddet til, synes dog ikk det er blevet gjordt ordenligt ..
Skal lige siges det ikk er min, men en jeg kender rigtig godt hvor deres datter er for ung til at ride den da den er meget ung, også i sin opførsel ( pigen er 5 år, og det er ponyen også og den er LIGE reddet til sådan lidt ordenligt)
nå men jeg prøvede at longere den , da jeg tænkte det kunne være han også havde lært den det, men den fattede ikk en brik prøvede alle mulige ting, som jeg har læst i en bog man skal gøre for at lære den at blive longeret ... men den forstår det ikke det er meget villig til at lære men den vil ikk
RÅD !
p.s. grunden til jeg siger den nok ikk er reddet ordenlig til er den ikk hører efter mine sinaler (staves?) og den er ikk så vant til at man stiger op i sadlen og meget andet ( har kun skridtet på den og travet, og det forstår ikk rigtig at sætte frem i trav... har tilredet heste før, men aldrig oplært dem helt fra bunden i longen kun med min egen og må sige den var en del lættere selvom den er MEGET hoppet )
sep 2008
Følger: 245 Følgere: 228 Heste: 2 Emner: 119 Svar: 1.161
okt 2007
Følger: 121 Følgere: 120 Heste: 3 Emner: 329 Svar: 2.317
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 32 Heste: 6 Emner: 82 Svar: 390
okt 2007
Følger: 121 Følgere: 120 Heste: 3 Emner: 329 Svar: 2.317
HJÆLP MIG