HEST SØGES HEST SØGES
Hej..... laver denne annonce for min lillesøster på 13år... da vi lige er flyttet på en gård nær bramming, vil hun gerne snarest have sin egen hest/pony, vi har lige fået lavet ridebane, mark og sat bokse op så da jeg har en hest , som hun ikke er så glad for at ride på, da den stikker af for et godt ord :S... Nå... men hun søger alså en hest/pony, stang mindst 138 højest 149-150cm den skal ikke være en der stikker AF! må ikke bide, sparke samt være ustyrlig i stalden, skal kunne stå alene nogen gange i højest en time, da vi ikke altid har mulighed for at ride sammen :S vil bare ikke have en pony der sparker hele lortet i stykker! hun har ik noget imod at den bukker bare det ikke er noget den gør bevist hele tiden, stejle gør som heller ik noget bare det ikke er ALT for højt og heller ikke noget den må gøre heletiden... hun har redet en meget VILD pony på en rideskole den elskede hun meget højt, den både stejlede lodret og bukkede højt, hun blev storset smidt af den hver anden gang. her til sidst vil jeg lige fortælle om, stedet vi bor! vi bor nær bramming, vi har en ridebane en mark der er opdelt i to, to bokse(den ene står tom, venter på en hest
en DEJLIG natur, ingen trafikerede veje lii rundt om hjørnet
dejlige ridesteder osv...... HUN ØNSKER IKKE EN HINGST, OG hesten/ponyen må være mellem, 6 og 13år, MÅ IKKE FEJLE NOGET, HVERKEN HOSTE; ASTMA ; ALLERIG; halthed eller NOGET OVERHOVEDET IKKE NOGET!!
da vi lige er flyttet har vi jo ikke så mange penge
så søger en hest / pony HELST GRATIS eller for meget få penge
HÅBER DU KUNNE BRUGE DET
) KnuZ Tanja Og Anja (hende der søger hest)
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 4 Emner: 253 Svar: 1.225
skal den her hest kunne noget specielt, være en speciel race eller noget???
maj 2004
Følger: 72 Følgere: 71 Heste: 12 Emner: 281 Svar: 897
HEST SØGES