dressur er ikke længere en kamp {{forumTopicSubject}}
jeg sidder her med en følelse af lykke... en følelse af glæde... og lidt små tåre i øjnene og kuldegysninger...
hvorfor????
jeg har lige kigget min video igennem fra igår.... og kom så til at tænke et år tilbage....
for et år siden, var dressuren bare "motion" imellem spring dagen og skovturene... dressuren var en kamp.. ikke en nydelse... dressur for mig var bare en hest der bukkede nakken... og så måtte jeg jo "pille" hende til det....
og så ser jeg min video fra igår, og sammenligner???
og bliver bare så glad......!
jeg NYDER dressuren nu.... dressuren er noget jeg har LYST til... og noget som jeg ikke bare "tæsker" min hest igennem med hænder og ben.... jeg NYDER dressuren, og de udfordringer den giver mig....
min ridning blev imens jeg genoptrænede isabella, lagt helt om... og sikke en hest jeg har fået ud af det
jeg er bare så lykkelig... og har virkelig fået blod på tanden for at lære nyt, og udvikle de ting vi kan....
inden hendes skade havde jeg kun startet spring, og så enkelte LX og LC1 dressur, og havde aldrig tænkt mig at starte andet end det...
Men nu står jeg her???? og har meldt mig til min første LB1 dressur hvem ved om det bliver en fiasko??? men lysten er der til at give det et forsøg...
men som i kan se på videoen er der liiiige nogle ting der skal pudses af... schenkelvigningerne har JEG ikke helt styr på endnu... isabella kan sagtens med en rytter som kan.. men jeg skal bare lige have styr på mig selv
jeg bliver bare så glad inden i når jeg ser videoen
www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=92657
jeg HÅBER at nogen af dem som har set mine videoer, for et års tid siden, kan huske hvor RÆDERLIGT det var.... og forhåbentlig kan se at det går den rette vej????
dec 2006
Følger: 76 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 279 Svar: 2.061
held og lykke:)
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
er ikke meget for at indrømme det... men jeg glæder mig faktisk mest til at starte dressur end spring d. 1 weekend i november
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
dressur er ikke længere en kamp