{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spring (opvarmning)
  • #2   6. okt 2008 Jeg rider ca 20 minutter, skridter godt, traver den igennem og galopperer på begge volter! Det vigtigste er at den er varm og løsnet op, kan den sidebevægelser er det også en god ide til at løsgøre hesten!
    Hvis du så springer 45 minutter bagefter, så bare sørg fpr at tage nogle gode skridt pauser imellem serierne(måske 10 spring).. husk at det ikke er højden der betyder noget når du træner!
    Matilde


  • #3   6. okt 2008 Jeg varmer ca op i 20-25 min hvor jeg skriter 10 og traver lidt og galoper lidt så kommer hvors ride lære og så tager vi ca 4-6 spring i trav og så galoper vi lidt spring og så går vi ellers igang

  • #5   6. okt 2008 ok det vil jeg gøre så smiley
    er det ikke noget med man skal skridte ekstra meget af?


  • #6   6. okt 2008 du skal ALTID skridte godt af smiley og hvis du kan så skyl benene(især senerne bagpå benene) så du køler dem ned! og husk nu igen igen.. det er ikke højden der er afgørende... det kommer senere, det vigtigste er at komme godt hen til springet, sæt hesten af så langt fra springet som det er højt! dvs er det 70 hæjt, så skal du sørge for hesten kommer perfekt hen til et punkt der er 70 cm foran springet!!
    Matilde


  • #7   6. okt 2008 alså hvis hesten puster meget, så kan det jo nok være en god iden at skridte meget af, jeg skridter ca af 20 min her om vinteren da de jo tit sveder meget og et er koldt omkring dem.

  • #8   6. okt 2008 jo selvf smiley springet bliver kun under 20 cm da vi lige skal igang. hehe smiley

Kommentér på:
Spring (opvarmning)

Annonce