{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
221 visninger | Oprettet:

afvæning {{forumTopicSubject}}

jeg har jo fået mig en ny fjollehest, men hun har stort set aldrig redet alene, og er derfor ikke glad for at komme fra de andre når jeg vil træne med hende, hvad kan jeg gøre??
hun løber forvildet rundt og reagerer ikke på mine kommandoer, og vrinsker, det er kun når en af de andre er med at hun opfører sig eksemplarisk....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afvæning
  • #1   11. apr 2005 okay, jeg har hverken ridehus eller ridebaner, kun folde og stald, der er ikke nogen problemer så længe jeg holder mig på jorden, så gør det hende ikke noget at hun er alene, men så snart jeg sidder på ryggen af hende, så bliver hun vildt nervøs og læver mærkelige ting...jeg havde hende alene på en fold, og de andre på den anden fold, men så rendte hun igennem og hen til de andre..

• #2   11. apr 2005 okay, jeg vil prøve, for det er godt nok et problem det her... tusind tak

• #3   11. apr 2005 ja det er lækkert når det er sådan, vores andre heste har det heldigvis også sådan, men der har heller aldrig været det store med dem, hun er det værste tilfælde vi har haft... men det er nok bare en god bunke tålmodighed og stædighed fra min side, så med dine gode råd skal jeg nok finde ud af det, håber jeg smiley

Kommentér på:
afvæning

Annonce