877 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

At ride en hingst? At ride en hingst?

Har i på HG nogle gode råd eller fif om at ride hingste? Man hører jo altid det væreste smiley
Skal ud og prøve at ride en hingst imorgen, og er nervøs for at jeg ikke er god til det hvis han lige vil "være sjov". Min veninde har giet mig det rå at være rolig, men bestemt! Har i andet derude?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At ride en hingst?
  • #1   6. sep 2008 Rid som du plejer og lad hver med at tænke på det er en hingst,
    kender flere hingste som er roliger en hopper.

• #2   6. sep 2008 Okay. Han virker nu også helt vildt rolig smiley men hvem ved? Er ofte uheldig på det punkt. smiley

• #4   6. sep 2008 Og tak for et godt råd smiley

• #7   6. sep 2008 Josefine C. Borrye .
    Ham her virker i hvert fald super sød. smiley Men han er stor og stærk, og han ved det! smiley

• #8   6. sep 2008 Bonnie & Timon .

XD Fedt lille digt. hehe.

Årh ja, har engang reddet en hoppe i brunst... SUK!

• #9   6. sep 2008 rid som du plejer men hav altid lige den tanke i baghovdet at det altså er en hingst du sider på smiley rider oz selv hingste smiley super dejlig kærlige og lærenemme smiley

• #10   6. sep 2008 Tjah, bare mærk dig frem smiley

• #11   6. sep 2008 Okay. Altså efter hvad ejeren fortalte skulle han være sød nok og sådan, men at han var stærk og vidste det. smiley Men efter det i alle skriver, lyder det jo som om at det eneste som kan gå galt er at ham og jeg ikke passer sammen XD

• #12   6. sep 2008 rid som du plejer og mærk hesten og lyt til den som du sikkert plejer ved nye heste. tro mig mange hopper er værere har redet et par hingste og min fjordhoppe er 10 gange værere så bare slap af og tag den med ro smiley
    og go ridetur

• #14   7. sep 2008 Ja som de andre skriver. så lad vær med at tænke på det er en hingst når du rider den.. de er ofte meget rolige.. men du skal selvfølgelig ikke ride for tæt på hopper og ja andre heste.. og som regl er det også fra jorden af hingste kan være stygge.. især hvis de har bedækket.. så kan de godt rejse sig når man trækker med dem, fordi de tror de skal bedække.. men det kommer selvfølgelig meget an på hvor godt opdraget den er.. smiley Men du må mærke og lytte til hesten når du rider den..

• #15   7. sep 2008 Tak for alle jeres gode råd smiley Vil tage dem til mig og i brug senere i dag.. smiley

• #16   7. sep 2008 Lad for guds skyld være med at slås med den, hvis den bliver åndssvag. Du vinder alligevel aldrig.

• #18   7. sep 2008 - Var ude og ride ham hingsten for 1. gang i dag. Og det gik rigtig godt. smiley JEG FALDT IKKE AF! Hehe. Ej skal lige ride ham igen på onsdag, og derfra bliver han så min 2 gange om ugen. Dejligt. Han er bare så skøn og smuk. smiley

• #19   7. sep 2008 Jeg synes ikke man skal sige man skal tænkte som var det en vallak/hoppe... Der er forskel!

Pludselig kan de få underlige idéer, så opmærksom skal man hele tiden være! Nu har jeg arbejdet med hingste nogle år, jeg synes selv de er noget bedre at arbejde med, hvis de har respekt for en..

smiley

• #20   8. sep 2008 haha jaah har sku også altid sagt

man skal sende en ansøgning en uge før for at være sikker på hoppen gider som man vil smiley haha jeg har redet mange hingste også i mine pony år.. og den hoppe jeg har nu er sku værre end dem alle sammen smiley

alle går så højt op i det er en hingst... men ingen går op i forskellen på hoppe og vallak.. der er sku ik den store forskel de skal bare vide hvem der bestemmer uden at være bange for en smiley

Kommentér på:
At ride en hingst?

Annonce