{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

puha hård undervisning idag :-D {{forumTopicSubject}}

ja isabella smed jo en sko igår.. så idag kørte jeg hende ud til smeden, som så er gift med min underviser.. så det var jo oplagt at få undervisning når skoen var kommet på igen smiley

men puha det var da hårdt smiley

min underviser har set videoer fra stævnet i sidste weekend... og nu skal jeg lære at RIDE hjørner... så isabella bliver forberedt og rundet af inden vendinger osv... så hun ike bare drejer fordi banen ikke er længere smiley

så idag skulle der prøves versader for første gang... både i skridt og trav...

og isabella skulle højere op i nakken og begynde at bruge sig selv lidt mere og få mere bæring..

PUHA jeg kom på arbejde... sveden drev af mig og jeg fik sidestik ha ha ha

det var da mig der blev træt, og ikke isabella... da jeg skridtede af på tur, ville dyret skisme ud og jorde *tsk tsk*

men hun FIK faktisk lidt mere bæring... dog kræver det træning og træning og træning...

så nu er jeg bare KVÆSTET... men det er sku en dejlig fornemmelse smiley

i morgen skal der SPRINGES.. weeeeee. har ikke sprunget i 2 uger, pga stævne, og hun er blevet vaccineret og fået ordnet bisser osv osv....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puha hård undervisning idag :-D
  • #1   24. aug 2008 Lyder som en hård - men god dag smiley Dejligt med undervisning smiley

• #2   24. aug 2008 Ja, hårdt med super godt smiley

jeg har skridtet wariant for tredje gang idag.. ikke så lang tid, men hun var super dygtig og flyttede så super flot til siden for mine schenkler.. så fantastisk .. smiley smiley

• #3   24. aug 2008 ja der er ikke noget bedre end undervisning, når man kan mærke det man gør fungere smiley

• #4   24. aug 2008 ;D

• #5   24. aug 2008 Sådan er min undervisning hver dag smiley Haha, men ridelærer, holdr ALDRIG de 30 min, det blir altid 45-50 mim eller mere. Så man øve frem og tilbage frem og tilbage, versade, frem og tilbage, øgninger, tilbage, synge ned, JA det er så hårdt!!! smiley

• #6   24. aug 2008 jeg føler virkelig med dig !
    Min hest conjali har lige været syg og så er hun jo startet langsomt op igen, men i tirsdags red jeg så undervisning på hende for første gang siden maj md.. jeg troede jeg skulle dø.. sad tilsidst og tænkte på at jeg snart skulle have en iltmaske eller noget på ! men hun gik kanon godt og endelig virkede det, og det blev trods meget sved en rigtig god ridetur ;0)
    Er lige startet ved en ny underviser og der var mange ting jeg skulle gøre anderledes end jeg var vant til, og så virkede det bare. Der er bare så stor forskel fra den ene underviser til den anden. ham jeg red ved før der kom det bare aldrig til at virke optimalt, så er glad for at jeg har fundet en anden nu.
    I dag red min datter og jeg så en tur for første gang det har conjali aldrig prøvet før, (hun er 5 år og ikke redet ret meget) men tænkte bare at vi jo bor helt derude hvor der ikke engang findes krager ;0) men på den lille ridetur mødte vi både biler den ene vej og den anden, en motorcykel, en lastbil og for at det ikke skal være løgn så oz lige en kæmpe mejetærsker.. vi red bare en smule ind på marken, lod som ingenting og klappede hestene og de sagde intet til det, jeg troede sq at jeg nu skulle en tur af da jeg så mejetærskeren, tror det er vigtigt at man bevarer roen.. men en rigtig god ridetur blev det til ;0)

• #7   24. aug 2008 Hård undervisning er det bedste... så ved man at man fik noget for sine penge... smiley
    Glæder mig allerede til på onsdag.

• #8   24. aug 2008 dejlig smiley

Kommentér på:
puha hård undervisning idag :-D

Annonce