{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
229 visninger | Oprettet:

Så fik O'Connor {{forumTopicSubject}}

skoene af... Af med jerntingesterne under fødderne hehe...
Nu må vi se hvordan det går...
Det ville jo være fedt hvis han ikke reagere på det smiley
Men ellers får han dem på igen...

Hva med jeres? Har de sko på fordi de behøver det eller er det bare smart?

(Alle) mine heste er fri for det.. heldigvis..!

Knus!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik O'Connor
  • #1   23. mar 2005 det var da godt..:) De har jo bedst af at gå uden sko - hvis de kan.. Min pony, er desværre nød til at gå med forsko..

• #2   23. mar 2005 Tyra har ikk sko på lige nu, men hun får dem snart på igen, for hun halter uden sko.. smiley suk..

Aldis har heller ikk sko på, men kun fordi hun snart skal fole. hun halter os når man rider hende, hvis hun ikk har sko på.. smiley

• #3   23. mar 2005 Mine har heller ikk sko på..!

• #4   23. mar 2005 Nu er der jo meget delte meninger om, hvor vidt heste skal have sko på ellers ej.
    Begge mine heste har sko på alle 4, ikke bare fordi det er smart. For så kunne jeg da finde noget bedre at bruge de penge på, der var "smartere".
    Min hest har dem på fordi det havde hun da jeg fik hende, så det har hun også nu.
    Min pony havde kun sko på forbenene da jeg fik hende, men blev ved med at få den ene hovbyld efter den anden på bagbenene, så lagde vi sko på hende, og hun har ikke haft en eneste siden.
    Også er det jo også godt at have sko på, når man om someren springer på græs, og skal have mordax i...

• #5   23. mar 2005 Syns stadig det er bedst for hesten uden sko... Men selvfølgelig hvis den bliver halt og er meget ømtået så skal den da aflastes.. Det er da klart...
    O'Connor har dog kun gået med forsko og dem får han på hvis han bliver ømtået..

Knus!

• #6   23. mar 2005 min har sko på forbenene, men skal snart have på bagene, for ellers kan den íkke stå fast når vi springer, de skal den have mordax på ..

• #7   24. mar 2005 INGEN af vores har sko på....

• #8   25. mar 2005 stella har om sommeren.. fordi de blir slidt skævt...!
    om vinteren vil jeg simpelthen ik have det.. for der sætter sig sne i dem..

• #9   25. mar 2005 Ja der er jo delte meninger om sko.. F.eks så SKAL galopheste havde sko på de kan simpelthen ikke gå ude.. Picasso går også med sko de skal han!! (Altså ikke noget jeg har bestemt..)
    Jeg tror ikke der er nogle som smækker et par sko på sin hest får at se smart ud.. Det er meget dyrt at få skoet sine heste (ihvertfal hvis man bruger en udlært smed).
    Jeg har nok også den mening at hvis en hest først har haft sko på, så piller man ikke skoen af igen, det ødelægger hoven og mange heste bliver halt af det!

• #10   28. mar 2005 Sunrise gik uden sko, indtil for et par uger siden... Hun blev mere og mere ømfodet!!

Casina, går kun med sko om sommeren, fordi vi der rider mere på asfalt!!

Kommentér på:
Så fik O'Connor

Annonce