Av ! jeg faldt af idag :( {{forumTopicSubject}}
Jeg rider denne meget nervøse, hest som ikke er blevet redet i over et år, udover de 2-3 uger jeg har redet ham her nu. Så fik jeg undervisning på ham idag, og da han har et utrolig dårlig sadelleje, har sadlen med at glide frem, dette går dog bedre og bedre jo mere jeg rider ham, så jeg hoppede af og min ridelære hjalp mig da jeg ikke selv kan spænde gjorden, så meget den nu skal -.- men da jeg så skulle op, nåede jeg kun halvvejs, da jeg kom til at kilde ham bag på, så der hang jeg halvt oppe på hesten da han jordede hen ad ridehuset, med 250 km/t (MINDST!!) så stoppede han op og jeg som bare tænkte "IKKE MIN SKULDER" (jeg er blevet opereret i skulderen i januar dette år pga. at den gik af led 2 gange i løbet af 5 måneder, jeg fik lavet en undersøgelse, og jeg havde så slidgigt! Jeg er kun 13 år!) Så den ville jeg jo nødig lande på, hvilket jeg så gjorde. Jeg skrab hele min højre side, fra hofte til skulder og nu er jeg så helt rød og har mange mange rifter over det hele + jeg har ondt i ryggen. Dog NÆGTER jeg at holde fri imorgen da min storebror har sidste skoledag ..
Pga. min dårlige skulder, havde jeg gudskelov sikkerhedsvest på
mar 2006
Følger: 76 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 180 Svar: 1.618
maj 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 184
apr 2007
Følger: 69 Følgere: 68 Heste: 4 Emner: 25 Svar: 503
Av ! jeg faldt af idag :(