Blær blær. Ridning idag. {{forumTopicSubject}}
Kæft Impulz var lækker idag Eller det var han til sidst.
Vi startede med at min mor smed nogle bomme ned på jorden. han har før gået over dem, men idag bed de altså Så til sidst måtte jeg stige af, og trække ham over, og så var de ikke farlige mere? Haha, skøre dyr Men jeg satte mig så op, og så endte det faktisk med at han synes det var mega skægt Så tog vi dem i trav og han synes stadig det var mega skægt. Og så var det jeg tænkte; "Han er klar nu," så jeg satte ham i galop. Og har aldrig oplevet noget lignende. Han tog 2-3 i øget trav og så slog han over i en kontrolleret arbejdsgalop. Shit han har meget balance Han var helt nede på en 20 meter volte. Og fuck hvor er hans galop lækker at sidde i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jan 2007
Følger: 79 Følgere: 79 Heste: 8 Emner: 94 Svar: 1.278
mig og apache er oppe på ca. en meter til træning nu (springning) og dressuren går også bare super! han valser bare afsted som var han med dressuraftsamning... tror faktisk jeg vil overveje også at være dressurrytter, for han kan sjovt nok lide det på trods af springafstamningen
aug 2004
Følger: 106 Følgere: 114 Heste: 7 Emner: 250 Svar: 4.332
feb 2007
Følger: 24 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 7 Svar: 121
Men næste gang ska du altså vælge nogle andre bomme, for dem i dag havde hugtænder :S
aug 2004
Følger: 106 Følgere: 114 Heste: 7 Emner: 250 Svar: 4.332
Blær blær. Ridning idag.