{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

trænings spil {{forumTopicSubject}}

hej derude
som jeg tidligere har nævnt i andre forum indlæg er jeg ved at udvikle et spil til at træne dressurprogrammer, som i sidste ende skal lægges inde på hestenettet. Dette er en skoleopgave, og derfor skal jeg vide noget om den målgruppe der vil komme til at bruge spillet... Så jeg ville blive rigtig glad hvis jeg kunne få jer til at svare på følgende spørgeskema:

1. hvor gammel er du?

2. i hvilken by bor du?

3. hvor ofte starter du dressur stævner?

4. hvilket nivau starter du dressur på?

5. har du din egen hest?

6. hvor ofte rider du?

7. ville du benytte dig af et spil til at træne dressur programmer på nettet, hvis der fandtes sådan et?

8. hvis ja, ville det så være for sjov, eller til at træne op til et stævne?

9. betyder det noget for dig at man eksempelvis selv kunne vælge en hest inden spillet starter?

10. kender du wendy hestespil http://www.wendyhorsegame.1websystem.com/dk/ ?

11. hvis ja, hvad er godt/dårligt ved det?

12. kender du andre ridespil på nettet?

13. hvis ja, hvilke? og hvad er godt/dårlig ved disse?

13. har du evt. nogle forslag til hvordan mit dressurspil kunne se ud?

14. har du nogen forslag til hvordan man kunne gøre sådan et spil sjovt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trænings spil
  • #1   13. maj 2008 1. hvor gammel er du? 22

2. i hvilken by bor du? gedsted

3. hvor ofte starter du dressur stævner? har startet mest spring. men når min hest er rask igen, skal vi igang med dressur

4. hvilket nivau starter du dressur på? LC

5. har du din egen hest? ja

6. hvor ofte rider du? dagligt

7. ville du benytte dig af et spil til at træne dressur programmer på nettet, hvis der fandtes sådan et? ja

8. hvis ja, ville det så være for sjov, eller til at træne op til et stævne? begge dele

9. betyder det noget for dig at man eksempelvis selv kunne vælge en hest inden spillet starter? hmmm ikke rigtig... men det kunne da være sjovt

10. kender du wendy hestespil http://www.wendyhorsegame.1websystem.com/dk/ ? nej

12. kender du andre ridespil på nettet? ja

13. hvis ja, hvilke? og hvad er godt/dårlig ved disse? isabell werth reitsport osv

13. har du evt. nogle forslag til hvordan mit dressurspil kunne se ud? næh

14. har du nogen forslag til hvordan man kunne gøre sådan et spil sjovt? nope

• #2   13. maj 2008 1. hvor gammel er du? 14

2. i hvilken by bor du? Grenaa

3. hvor ofte starter du dressur stævner? ikk så tit

4. hvilket nivau starter du dressur på? Næste stævne er Lc2

5. har du din egen hest? Part

6. hvor ofte rider du? 4-5 gange om ugen

7. ville du benytte dig af et spil til at træne dressur programmer på nettet, hvis der fandtes sådan et? ja tror jeg

8. hvis ja, ville det så være for sjov, eller til at træne op til et stævne? for sjov tror jeg man kan jo kun træne på hesten

9. betyder det noget for dig at man eksempelvis selv kunne vælge en hest inden spillet starter? ja SJOVT

10. kender du wendy hestespil http://www.wendyhorsegame.1websystem.com/dk/ ? jo kender det godt

11. hvis ja, hvad er godt/dårligt ved det? godt det er rimeligt let

12. kender du andre ridespil på nettet? ja men kan ikke rigtig huske dem

13. har du evt. nogle forslag til hvordan mit dressurspil kunne se ud? noget med at gennemføre nivuer

14. har du nogen forslag til hvordan man kunne gøre sådan et spil sjovt? med selv at designe hesten :b

• #3   13. maj 2008 1. hvor gammel er du? 22

2. i hvilken by bor du? SØNDERBORG

3. hvor ofte starter du dressur stævner? 1-2 GANGE I MDR

4. hvilket nivau starter du dressur på? LC - MB AQLT EFTER HESTEN

5. har du din egen hest? JA EN 4 ÅRS

6. hvor ofte rider du? 1 - 2 GANGE OM DAGEN

7. ville du benytte dig af et spil til at træne dressur programmer på nettet, hvis der fandtes sådan et? HMM TJA MÅSKE. SYNTES IHVERTFALD DET ER EN GO IDE

8. hvis ja, ville det så være for sjov, eller til at træne op til et stævne? TRÆNE

9. betyder det noget for dig at man eksempelvis selv kunne vælge en hest inden spillet starter? NEJ SLET IKKE

10. kender du wendy hestespil http://www.wendyhorsegame.1websystem.com/dk/ ? NEJ KUN FORDI DU LIGE SENDTE ET LINK

11. hvis ja, hvad er godt/dårligt ved det? SYNTES DET ER PLAT.

12. kender du andre ridespil på nettet? NEJ

• #4   13. maj 2008 1. hvor gammel er du?
    16
    2. i hvilken by bor du?
    kalundborg
    4-8 gange om året
    LC
    5. har du din egen hest?
    nej
    6. hvor ofte rider du?
    5 gange om ugen
    7. ville du benytte dig af et spil til at træne dressur programmer på nettet, hvis der fandtes sådan et?
    ja
    for at træne til stævne
    9. betyder det noget for dig at man eksempelvis selv kunne vælge en hest inden spillet starter?
    nej
    ja
    det er rimeligt kedeligt at se på

en ordenlig grafik! forst og fremest. og så ville det være smart, at kunne :få læst programmet op, selv tegne programmet, selv "ride" programmet, se en ride programmet, og selv lave signe egne programmer (kür) og evt selv kunne de programerne blive "redet"

hmmmm,

• #6   13. maj 2008 1. hvor gammel er du? 14

2. i hvilken by bor du? aalborg

3. hvor ofte starter du dressur stævner? ca 2 gange om måneden

4. hvilket nivau starter du dressur på? m

5. har du din egen hest? ja (pony)

6. hvor ofte rider du? hver dag.

7. ville du benytte dig af et spil til at træne dressur programmer på nettet, hvis der fandtes sådan et? ja da. helt sikkert

8. hvis ja, ville det så være for sjov, eller til at træne op til et stævne? for jov og for at træne programmerne i det rigtigt tempo

9. betyder det noget for dig at man eksempelvis selv kunne vælge en hest inden spillet starter? ja, det kunne da være mega funny. men ville ikke betyde noget i forhold til stævnerne.

10. kender du wendy hestespil http://www.wendyhorsegame.1websystem.com/dk/ ? jep

11. hvis ja, hvad er godt/dårligt ved det? at der kun er 2 levels. og at det er bare lige ud mm

12. kender du andre ridespil på nettet? ja, men ikke nogle rigtigt gode nogle

• #7   13. maj 2008 1. hvor gammel er du? 23

2. i hvilken by bor du? fredericia

3. hvor ofte starter du dressur stævner? ofte

4. hvilket nivau starter du dressur på? LA

6. hvor ofte rider du? dagligt

7. ville du benytte dig af et spil til at træne dressur programmer på nettet, hvis der fandtes sådan et? ja, måske

8. hvis ja, ville det så være for sjov, eller til at træne op til et stævne? det kommer an på om det er brugbart

9. betyder det noget for dig at man eksempelvis selv kunne vælge en hest inden spillet starter? neh

10. kender du wendy hestespil http://www.wendyhorsegame.1websystem.com/dk/ ? nej

12. kender du andre ridespil på nettet?nej

13. har du evt. nogle forslag til hvordan mit dressurspil kunne se ud? nej

14. har du nogen forslag til hvordan man kunne gøre sådan et spil ? nej

• #8   13. maj 2008 1. hvor gammel er du? 16år.

2. i hvilken by bor du? Jejsing/Tønder

3. hvor ofte starter du dressur stævner? Næsten hver weekend.

4. hvilket nivau starter du dressur på? Op til LA.

5. har du din egen hest? Ja. (3)

6. hvor ofte rider du? Rider 2-4 heste dagligt, medmindre jeg bliver forhindret.

7. ville du benytte dig af et spil til at træne dressur programmer på nettet, hvis der fandtes sådan et? Ja, det ville gøre det nemmere at lære , tror jeg.

8. hvis ja, ville det så være for sjov, eller til at træne op til et stævne? Ville være til at træne og måske også for sjov en gang imellem.

9. betyder det noget for dig at man eksempelvis selv kunne vælge en hest inden spillet starter? Ja, det ville da gøre det lidt mere specilt hvis man kunne vælge hestens udseende.

Ja.

Synes det er dårligt. Kedeligt i længden.

Ja.

Riding Club, super fedt spil. Meget realistisk.

Gøre det så realistisk som overhovedet muligt.

- Jette

• #9   13. maj 2008 1. hvor gammel er du?
    11 år

2. i hvilken by bor du?
    Otterup

Når jeg kan komme til det smiley

LD og LC

5. har du din egen hest?
    Nej

6. hvor ofte rider du?
    1 gang om ugen (Før hen 4 gange om ugen)

Ja

Begge dele smiley

Det ville da være sjovere hvis mn selv kunne vælge sadel, hestens farve osv smiley

Ja.

Godt: Det er sjovt!
    Dårligt: ?

Ja, massere!

F.eks. Show Jumping (det hvor der er 4 levels, og 2 trænningsbaner) Mit yndlings spil!

Ikke rigtigt, desværre smiley

Ja, f.eks. med man selv kunne vælge hest og "udrustning" smiley

• #10   13. maj 2008 Man kunne jo f.eks. også gøre sådan at når man har gennemført en lav dressurklasse og kan programmet til den, så kan man komme til en højere level og sådan smiley

• #11   13. maj 2008
    1. hvor gammel er du?
    13

2. i hvilken by bor du?
    Frederiksværk

Aldrig

-

5. har du din egen hest?
    Nej

6. hvor ofte rider du?
    2-3 gange om ugen

Ja

Ville nok mest være for sjov

Det synes jeg er dejligt.

Ja

Synes det er lidt kedeligt.

Ja

Kan ikke komme igennem dem XD

Enlig ikke

nej.

• #12   13. maj 2008 1. hvor gammel er du?
    15

2. i hvilken by bor du?
    Ørsted tæt på Randers

Hveranden månede ca. er springrytter

LA

5. har du din egen hest?
    Ja

6. hvor ofte rider du?
    Hverdag

Ja klart

For at træne

Ville måske være sjovt nok, men hvis man ikke kunne ville det også gå

Ja

Ensformit men et evt. trænings program til dressur skulle ikke være fordi det er sjovt men for at lære nogte.

Ja
    På gratis spil. dk men de er dårligt lavet

Nej

• #13   15. maj 2008 1. hvor gammel er du? 12 år

2. i hvilken by bor du? Haderslev

3. hvor ofte starter du dressur stævner? Aldrig lige for tiden. men vil gernstarte men min hest er på sommergræs fortiden

4. hvilket nivau starter du dressur på?Thja ved ikke , men vi træner ikke fortiden nok lx eller sån?

5. har du din egen hest?ja

6. hvor ofte rider du? når han er på gården næsten vær dag men når han er på¨sommer græs, så 2 gange om ugen eller sån,

7. ville du benytte dig af et spil til at træne dressur programmer på nettet, hvis der fandtes sådan et? Ja det ville være rigtig godt, når jeg så en gang skal starte stævne

8. hvis ja, ville det så være for sjov, eller til at træne op til et stævne?Nok ville jeg sidde hjemme og øve uden at skulle til stævne for st lære programmer, men ville da bruge det vis det er godt til at øve stævne

9. betyder det noget for dig at man eksempelvis selv kunne vælge en hest inden spillet starter?nej, det kunne da være sjovt HahaXD

10. kender du wendy hestespil http://www.wendyhorsegame.1websystem.com/dk/ ?ja

hmm det dårlige er måske at det er lidt kedeligt men det er også sjovt

12. kender du andre ridespil på nettet?ja

13. hvis ja, hvilke? og hvad er godt/dårlig ved disse?show jumping
    det gode: det er super sjovt og Man skal både styre selv og springe men det er også svært

13. har du evt. nogle forslag til hvordan mit dressurspil kunne se ud?tja Nej. men aj ved det ikke

14. har du nogen forslag til hvordan man kunne gøre sådan et spil sjovt?nej

• #14   18. maj 2008 1. hvor gammel er du: 19 år

2. i hvilken by bor du: Knabstrup

3. hvor ofte starter du dressur stævner: Ikke så ofte mere, men skal til og i gang.

4. hvilket nivau starter du dressur på: La

5. har du din egen hest: Jeg har 2

6. hvor ofte rider du: Helst hver dag

7. ville du benytte dig af et spil til at træne dressur programmer på nettet, hvis der fandtes sådan et: Helt klar, jeg synes det er et dejligt initiativ, da der er mange ryttere der har tendens til at glemme programmerne, og det ville lindre deres nervøsitet en del hvis de havde forberedt sig på en ordentligt og sjov måde.

8. hvis ja, ville det så være for sjov, eller til at træne op til et stævne: Jeg kan ikke udelukke at det ville blive brugt til begge dele, men det er jo ikke en dårlig til, for sjov og lære går hånd i hånd, mennesker skal ligesom heste have leget viden ind smiley

9. betyder det noget for dig at man eksempelvis selv kunne vælge en hest inden spillet starter: Det tror jeg ville betyde en del, da folk ville kunne sætte sig bedre ind i spillet.

10. kender du wendy hestespil http://www.wendyhorsegame.1websystem.com/dk/ : Ja det gør jeg.

11. hvis ja, hvad er godt/dårligt ved det: Det er godt fordi de har lavet hestens bevægelser ret udemærket. Men det er ikke så godt at det kun er 2 D set fra siden.

12. kender du andre ridespil på nettet: Ja det gør jeg smiley

13. hvis ja, hvilke? og hvad er godt/dårlig ved disse: spillet fra minstald.dk. vil eg fremhæve som det bedste af dem da det er mest realistisk.

13. har du evt. nogle forslag til hvordan mit dressurspil kunne se ud:
    Lidt ligesom andre dressurspil, man ser hest og rytter oppe fra og skal følge nogle prikker, stjerner eller noget andet. Evt. på en dressurbane til et stævne.

14. har du nogen forslag til hvordan man kunne gøre sådan et spil sjovt:
    Hvis man nu kunne få karaktere ud fra hvor præcist man red, ville gøre det ret skægt og også lettere at ride mere præcist på sin egen hest.
    Nogle glemmer nemlig det der med det præcise og koncentrerer sig kun om hestens fremtræden.

• #15   19. maj 2008 rigtig mange tak for alle jeres gode besvarelser smiley Jeg behøver ikke flere nu, men er rigtig glad for dem jeg har fået og så håber jeg at få ligeså mange besvarelser næste gang jeg ligger et spørgeskema op.

• #16   23. maj 2008 1. 16 år

2. Silkeborg

3. Ca. hver 3. - 4. måned

4. LA-niveau

5. Nej, kun halvpart.

6. 4 gange pr. uge

7. Ja, det ville være en god ide.

8. Begge dele.

9. Ja, det gør det noget sjovere hvis man kan.

10. Ja, jeg kender Wendy springspillet.

11. Okay springspil, men der er for få baner.

12. Ja, Show Jumping f.eks.

13. I Show Jumping er hesten og omgivelserne godt lavet. Dog er det en udfordring at gennemføre spillet.

13. Ville være nice, hvis den indeholdt ALLE dressurprogrammerne, og at man kunne udfordre hinanden.

14. Med highscores og at kunne udfordre andre.

• #17   6. sep 2008 1. hvor gammel er du? : 16

2. i hvilken by bor du? : vejle

3. hvor ofte starter du dressur stævner? : har aldrig været til et

4. hvilket nivau starter du dressur på? : ved jeg ikke

6. hvor ofte rider du? flere gange om ugen

7. ville du benytte dig af et spil til at træne dressur programmer på nettet, hvis der fandtes sådan et? ja

8. hvis ja, ville det så være for sjov, eller til at træne op til et stævne? ja

9. betyder det noget for dig at man eksempelvis selv kunne vælge en hest inden spillet starter? ja

10. kender du wendy hestespil http://www.wendyhorsegame.1websystem.com/dk/ ? ja

11. hvis ja, hvad er godt/dårligt ved det? ikke så godt

12. kender du andre ridespil på nettet? niks

13. hvis ja, hvilke? og hvad er godt/dårlig ved disse? ?

13. har du evt. nogle forslag til hvordan mit dressurspil kunne se ud? ved ikke

14. har du nogen forslag til hvordan man kunne gøre sådan et spil sjovt? hvis man kan vælge hest og rytter, hvis man kan udfordre hinanden !

• #20   16. maj 2011 1. hvor gammel er du? 12 år.

2. i hvilken by bor du? Hurup thy

3. hvor ofte starter du dressur stævner? ca. hver 3. månede

4. hvilket nivau starter du dressur på? LC nivau

6. hvor ofte rider du? hver dag næsten

7. ville du benytte dig af et spil til at træne dressur programmer på nettet, hvis der fandtes sådan et? ja self.

8. hvis ja, ville det så være for sjov, eller til at træne op til et stævne? begge dele tror jeg.

9. betyder det noget for dig at man eksempelvis selv kunne vælge en hest inden spillet starter? ja det kunne da være fedt.

11. hvis ja, hvad er godt/dårligt ved det? ved ikke

12. kender du andre ridespil på nettet? nej ikke rigtigt

13. har du evt. nogle forslag til hvordan mit dressurspil kunne se ud? nej

• #21   28. aug 2011 1. hvor gammel er du? 17

2. i hvilken by bor du? århus

3. hvor ofte starter du dressur stævner? så tit jeg kan komme til det

4. hvilket nivau starter du dressur på? la

5. har du din egen hest? ikke lige fortiden

6. hvor ofte rider du? hverdag

8. hvis ja, ville det så være for sjov, eller til at træne op til et stævne? til at træne til stævne og ligeså meget fordi det er sjovt

9. betyder det noget for dig at man eksempelvis selv kunne vælge en hest inden spillet starter? ja, jeg syntes det gør det mere realistik

11. hvis ja, hvad er godt/dårligt ved det? det er træls at man kun kan springe og det bliver hurtigt kedeligt

12. kender du andre ridespil på nettet? ikke rigitg

13. har du evt. nogle forslag til hvordan mit dressurspil kunne se ud? nej, noget der minder meget om virkeligheden smiley

14. har du nogen forslag til hvordan man kunne gøre sådan et spil sjovt? gør det sværere jo højere man kommer i level smiley

Kommentér på:
trænings spil

Annonce