Så mange heste, så lidt tid. {{forumTopicSubject}}
Jeg har jo trænet længe med Bandit fra jorden, stort set siden jeg fik ham (5 år siden)
Jeg har ikke rigtig 'vist' det til andre på gården, kun min mor.. Jeg har trænet alene omme i hallen.
Men fra sidste efterår trænte jeg ude som inde om der var nogen eller ej..
Så de fleste fra gården har været vidne til hvad jeg laver med min hest fra jorden og på ryggen af ham.
Anyways
Så nu har jeg sagt ja til at tilride den hersens hest på dens principper og nærmest have den for mig selv (Vi har så lige fundet ud af det kun er en 2års, så jeg skal træne med den yderligere et år før vi begynder tilridningen, men det er ikke pointen)
den har jeg fast hver dag, så det er så TO heste om dagen, det er også okay.
Men flere og flere beder mig om min hjælp, og jeg har bare ikke lyst til at sige nej, for jeg er fantastisk glad for at de er begyndt at interessere sig for det,
jeg har sat et par stykker igang uden ret meget af min hjælp, men nogen KAN/VIL simbelthen ikke uden min hjælp, jeg tror det går her til sommer, men så snart de kommer ind igen bliver det hele meget mere stressende,..
Jeg ved bare ikke helt hvad jeg skal gøre efterhånden, da jeg både har arbjede, uddanelse, venner og ponyen at klare udovre andres heste.
men man vil bare ikke sige nej til at hjælpe dem vel?
aaaah, nok om mig, lad os tale lidt om mig xD
ej hvordan går det med jeres trænning, har i TID nok? :b
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.774
Stod de opstaldet, havde jeg skisme kun tid til en.
jan 2008
Følger: 116 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 53 Svar: 1.320
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.098
Så mange heste, så lidt tid.