{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
353 visninger | Oprettet:

Jubii. første holdet i spring! {{forumTopicSubject}}

- Ja! smiley
jeg er lige blevet flyttet op af min ridelærer,
nu skal jeg til og springe 75-120cm.
jeg har før sprunget 40-75cm.
har sprunget 85cm, idag faktisk og derfor synes min ridelærer fordi hun synes vi er klar til det at jeg kommer op på første holdet. Jubii' er bare glad, det bliver bare vildt spændende. min pony kan springe højt, men ved ikke hvad jeg kan endnu ;D ' heheh..
nogle råd til mig? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jubii. første holdet i spring!
  • #2   27. mar 2008 Ann - ja det kan jeg ikke love, min pony kan godt lide og løbe så jeg holder hende igen, men når vi så når til 65-70cm holder jeg hende jo stadig igen, også stopper hun så brat at spyttet flyver ud af munden på mig XD.. ved det min egen fejl' skal bare lærer og lade være ;D

• #3   27. mar 2008 Hvis du skal have nogle gode råd, er det at du skal ride som du plejer og ikke ride anderledes fordi springene er højere smiley

• #4   27. mar 2008 Elsker bare Olines råd!!
    Glem højden, focuser på springet(selve svæve momentet *G* ikke forhindringen) tro på i kommer over!
    Nøglen til at springe, er at tro på hesten(pony) det er de utroligste situationer din 4 benede ven kan redde dig ud af, hvis du bare har troen på den kan hvad du beder den om..
    God fornøjelse...
    Matilde
    PS livet begynder først når bommene ligger en meter over bunden *G*

• #5   27. mar 2008 Giver Matilde fuldstændig ret smiley
    Hvis jeg begynder at ride anderledes når springene bliver sat op, så går det altid galt, men hvis jeg tænker at der skal rides til springet som var det 80cm, føles det som om vi har sprunget så højt altid smiley
    Bevar roen og lad prøv at beherske det hele som om det var det du altid havde lavet smiley

• #6   28. mar 2008 - uuuuh' dybe indåndinger og rolig på (;
    iorden i to hehe , smiley

• #7   28. mar 2008 sådan har vi ikke opdelt det ved os XD

• #8   30. mar 2008 okaay XD..
    men jeg falder nok af ! (:
    skal nok skrive det hvis det er ..

• #9   3. apr 2008 jeg faldt ikke af ! smiley
    jeg var <b>MEGA MONSTER </b> tæt på og falde af. 4 gange, hvor jeg lå på siden og hang/sad på halsen og ikke kunne komme ind igen .. smiley
    ridelæreren Tina Jørgensen , siger at bosse ikke er så rutineret til spring mere end 90cm , eller hun har ikke muskler nok. selvom jeg sprang 1meter idag var det kun med nød og næppe, så vi skal tage den med ro hvor vi stille og rolig arbejder hende op og for bygget hendes muskler op til det og det kommer til og tage <b>2.måneder</b> aaarg! XD ..
    men det dejligt og komme op og springe med nogle der faktisk gider & kan, ;D;D

Kommentér på:
Jubii. første holdet i spring!

Annonce