lækker galop idag {{forumTopicSubject}}
jeg havde en rigtig fed oplevelse idag
rideturen startede egentlig med at jeg var ved at "opgive", havde simpelthen så ondt i hoved og nakke idag at for hvert trin isabella tog i trav dungede mit hovede bare...
isabella "tværede" noget i både trav og skridt idag og ville ike rigtig ligge sig dyb...
men jeg fortsatte lidt endnu.. og opvarmede hende det nødvendige i trav.. og begyndte ellers at galopere lidt...
i galoppen tværede hun også lidt, og tog hovedet op og satte farten lidt op..
så lavede jeg en lidt længere og hårdere halv parade end jeg plejer, for at fortælle hende at det der ville jeg ikke have..
så sænkede hun farten, sænkede hovedet, og SÅ galoperede hun bare LÆKKERT...
jeg kunne sidde helt musse stille.. med INGEN kontakt i tøjlen, ingen roden rundt med ben eller noget som helst.. sat bare BUM stille.. og isabella holdt bare hovedet og tempoet nede... det var virkelig en vildt FED oplevelse... bare at kunne sidde stille, og nyde følelsen af en kæmpe galop...
jeg kan slet ikke beskrive hvor fedt det var at kunne sidde musestille med både hænder og ben, og faktisk slippe tøjlen, og hun bare blev i samme tempo og "holdning"...
bagefter skridtede jeg af på tur.. og så ØS REGNEDE DET... øv øv
men jeg håber godt nok at det hjælper på hendes tværen når hun har fået ordnet tænder.. for ellers ved jeg ikke hvad jeg skal gøre af mig selv... for så går det ikke rigtig...
men en lækker galop oplevelse fra mig af idag
hvad med jer???
jan 2008
Følger: 116 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 53 Svar: 1.320
Det har Bandit også gjort det der, det er fédt! xD
jul 2007
Følger: 57 Følgere: 121 Heste: 1 Emner: 302 Svar: 4.512
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
husk kontakt skal der hele tiden være =)
Sidder også tit og drømmer på Robin når han bare galoppere, min underviser blir gal når jeg gør det. For der skal rides for hver evig eneste skridt ;D
skal først ud og ride drengene nu...
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.059
ja kontakten skal være der hele tiden.. men så bare ingen grund til det når hun gik så fint selv.. så ville jeg give hende helt fri fra bidet
men som regel har jeg også kontakt
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.976
Tro mig, det vil hjælpe meget når ehsten får ordnet sine tænder! det hjalp mega på SG, men det var også mega slemt i munden på hende.
I søndags da vi var kørt til hallen med hende, red jeg hende der. hun var mega sød! selvom hun godt nok gloede meget. Men der var et fantastisk sug på tøjlen, og ryggen er begyndt at komme mere med også. Der er intet bedre end at sidde og slappe af på hesten og bare nyde den arbejde under en
lækker galop idag