{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

lækker galop idag {{forumTopicSubject}}

jeg havde en rigtig fed oplevelse idag

rideturen startede egentlig med at jeg var ved at "opgive", havde simpelthen så ondt i hoved og nakke idag at for hvert trin isabella tog i trav dungede mit hovede bare...

isabella "tværede" noget i både trav og skridt idag og ville ike rigtig ligge sig dyb...

men jeg fortsatte lidt endnu.. og opvarmede hende det nødvendige i trav.. og begyndte ellers at galopere lidt...

i galoppen tværede hun også lidt, og tog hovedet op og satte farten lidt op..

så lavede jeg en lidt længere og hårdere halv parade end jeg plejer, for at fortælle hende at det der ville jeg ikke have..

så sænkede hun farten, sænkede hovedet, og SÅ galoperede hun bare LÆKKERT...

jeg kunne sidde helt musse stille.. med INGEN kontakt i tøjlen, ingen roden rundt med ben eller noget som helst.. sat bare BUM stille.. og isabella holdt bare hovedet og tempoet nede... det var virkelig en vildt FED oplevelse... bare at kunne sidde stille, og nyde følelsen af en kæmpe galop...

jeg kan slet ikke beskrive hvor fedt det var at kunne sidde musestille med både hænder og ben, og faktisk slippe tøjlen, og hun bare blev i samme tempo og "holdning"...

bagefter skridtede jeg af på tur.. og så ØS REGNEDE DET... øv øv smiley

men jeg håber godt nok at det hjælper på hendes tværen når hun har fået ordnet tænder.. for ellers ved jeg ikke hvad jeg skal gøre af mig selv... for så går det ikke rigtig...

men en lækker galop oplevelse fra mig af idag smiley

hvad med jer???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lækker galop idag
Kommentér på:
lækker galop idag

Annonce