{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

det går sørme fremad *SS* {{forumTopicSubject}}

Ja men hårdt arbejde, og et MÅL så går det pludselig fremad med min ridning af isabella..

Jeg har meldt mig til en Kür dressur d. 8 december.. hvor der er en del øvelser i som jeg for 4 dage siden aldrig havde så meget som øvet på isabella..

så nu har jeg pludselig et mål i dressuren.. og sørme om der ikke pludselig sker resultater?? u stedet for at jeg bare ligger og laller rundt i trav og galop på hovslaget og 20 meter volter *GG*

Og idag til springning var hun bare rigtig sød... foir første gang længe sprang jeg en hel time uden en spring pisk (pisken gør hende meget vild, hun hader den og render meget stærkt når jeg har den med)..

men idag sprang jeg uden i hele undervisnings timen... havde en enkelt refusering (fordi jeg "slap" hende og lænede mig frem for tidligt). og så drejede jeg hende selv fra et spring fordi afstanden ikke passede..

men hun sugede dejligt selv idag... og var faktisk rimelig afslappet..

men af en eller anden grund var jeg VIRKERKELIG utryg ved at springe på hende idag... nok fordi hun gik så afslappet, og hun har stoppet det sidste lange stykke tid hvis hun har gået stille og roligt...

men sådan en dag som idag var hun bare god (mon det er fordi jeg har trænet så meget dressur den sidste uge, at hun tænkte YES jeg må lave andet end sandkasse rally *GG*

nå men det var lidt nyt her fra

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det går sørme fremad *SS*
  • #1   28. nov 2007 Hårdt arbejde og et mål. Det er noget der virkelig virker smiley
    Filippa er også bare rigtig god for tiden.

Nu ved jeg så ikke lige om det bliver sat på stand-by da hun står med en bule over ventre knæ på forbenet og en underlig hævelse øverst på piben, samme ben. Men hun er ikke halt eller øm eller noget. Synes det er lidt underlig :S Er ikke så vild med det ..

• #2   28. nov 2007 Det er bare dejligt at mærke fremskridt smiley Glæder mig også over hver eneste dag med Impulz, han bliver bare lettere og lettere at håndtere, min lille dreng :o)

• #3   28. nov 2007 Lyder som om I har haft en dejlig dag.

Jeg har redet med kandar på Masetto i dag - og det er første gang han har accepteret bidet og reageret frem og ned på det. Skal lige siges at det er 5. eller 6. gang vi rider med det.

Men det var en fantastisk fornemmelse. Tænk at det skulle blive så godt fra det ene dag til den anden.

Skøn fornemmelse.

Kommentér på:
det går sørme fremad *SS*

Annonce