{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket tilridningsted kan i anbefale?
  • #1   28. feb 2022 Vi har fået en tilredet hos NM horse education ved Hobro. Vi gav 7000 for første måned og 67eller 6800 for anden måned. Tingene foregår stille og roligt. Det jeg rigtig godt kunne lide var at jeg som som ejer måtte komme og besøge min hest uden at ringe i forvejen.

• #2   28. feb 2022 Camilla Stormont smiley

• #3   1. mar 2022 Du vil få rigtig mange forskellige svar. Tænker du skal gøre op med dig selv hvilken stil/tilgang du ønsker, hvor længe den skal være afsted, hvad du forventer den kan når den kommer hjem, hvad du ønsker af stedet hvor du sender den hen - skal der være resultater bag personen, hvad skal opstaldning tilbyde osv.

Jeg vil sende min anbefaling til Sarah Gerding. Jeg har ikke selv haft hest i ridning der, men rider undervisning hos hende. I min verden har hun en fantastisk tilgang til hestene, og en hel masse nørdet viden i ryggen, men forventer du en hest med halsen rejst og en samlet galop efter en måned er hun ikke et match for dig.

• #4   1. mar 2022 Altså har aldrig selv fået tilredet en hest, men kender til lidt forskellige steder smiley Hvad ligger du vægt på? Skal det være "klassisk" tilridning, hvor det måske er myntet lidt på at de skal være fremtidige stævneheste, eller skal kåres i nærmeste fremtid, eller må det godt være lidt mere "alternativt" hvor der er plads til noget jordarbejde osv. også? smiley

• #5   1. mar 2022 Han kommer på ingen måder til at være stævnehest. Han skal bare være tur/ridehest på hyggeplan. Men da jeg ikke selv har mulighed for at tilride det næste år +, så vil jeg gerne han kommer i tilridning så man bare kan ride ham i alle tre gangarter og er styrbar

• #6   2. mar 2022 Altså nu ved jeg ikke helt, hvor du holder til i Nordjylland, men jeg har en kollega, der tilrider heste i Thy. Hun er ikke total "hippie", men hun plejer at være god ved hestene, og virker til at tage det i deres tempo osv. synes jeg det virker til smiley
    Hun har en facebookside, der hedder Louise Riis Horses smiley

Tror også Nanna Støvring tager heste i tilridning - hun holder også til i Thy pt. Hvis det var noget. Mener hun er ved Bæklund rideklub.

Evt. er der også Gina Kristensen Horses på Mors.

Hvis du er villig til at tage en tur til den nordlige del af midtjylland, har jeg hørt rigtig meget godt om Martin Korsbæk ved Skive rideklub. Han er examineret berider.

Hvis du er lidt mere til det "alternative", så er der er par steder i nærheden af Viborg, der også virker ret fornuftige til det jeg har set, men ved ikke om du vil så langt væk?
    RN helhedstræning - fysiurgisk hesteterapeut, som holder til ved Romlund, og Line Bonde - adfærdstræner og behandler, der holder til ved Ulstrup.

• #7   4. mar 2022 Jeg vil aldrig nogensinde anbefale NM Horse Education smiley Hold dig langt derfra hvis du vil have noget for pengene

Kommentér på:
Hvilket tilridningsted kan i anbefale?

Annonce