{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Har mistet lysten totalt! :( {{forumTopicSubject}}

På det sidste stykke tid har jeg mistet lysten totalt for dressur. Jeg kan ikke engang få mig selv til at lette røven og ride dressur på mabel, som jeg ellers har plaget om i et år.

Men træning fra jorden og ridning uden udstyr, er bare lige min kop te, og jeg er begyndt at kunne styre Lotti, med benene og vægten. Og jeg er igang med at lære hende at spille fodbold.

Jeg tror det er fordi jeg har haft så meget modgang i dressuren. Nederlag efter nederlag, og ja, så er jeg kørt surt i det smiley

Har i nogensinde prøvet at miste lysten for noget med hestene ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har mistet lysten totalt! :(
  • #1   16. okt 2007 Jeg mistede lysten til at ride.

Fra jeg var 13 - 15 red jeg stort set aldrig..

• #2   16. okt 2007 Aldrig har jeg mistet lysten.. Og har haft nok af nederlag..

Sig til dig selv at du kan og du vil! Og så "tving" dig op og gøre dit bedste, så skal det nok begynde at gå den rigtige vej smiley

• #3   16. okt 2007 tja, min lyst til at ride er ikk særlig stor mere i forhold til havd den har været,.. ligesom jeg heller ikk vil ha flere heste, heller ikks elvom jeg fik lov..
    ved ikk om jeg overhovdet vil ha en ny hvis Bonnie gik hen og forsvandt..

• #4   16. okt 2007 nææh ikke rigtig.
    Er nemlig så glad for at ride. Har dog haft nederlag.

• #5   16. okt 2007 mistede lysten til at rid efra jeg var 10 til 18, pga. manglende opbakning fra hjemmet... så købte jeg nar, og har det dårligt når jeg ikke har været ude og klappe hende, eller nogen af de andre... de er lyspunktet i min dagligdag...

• #7   16. okt 2007 Jaaa det har jeg da prøvet..

• #8   16. okt 2007 jeg har holdt mange pauser gennem tiden hvis du har lyst til andet end dressur så gør det husk det er lysten der driver verket

• #11   16. okt 2007 Jeg mistede lysten helt her for nogle måneder siden, altså jeg ville stoppe med at ride osv. lysten er da kommet nogenlunde igen, men den er ikke som den har været. Jeg gider ikke rigtig starte stævner mere osv.

• #12   16. okt 2007 Jeg har været tæt på at miste lysten i dressur, fordi mig og Ølle bare ikke kune sammen en overgang. Men vupti, se nu, nu rider vi snart LA2 og vi arbejder skønt sammen smiley

• #13   16. okt 2007 jep!

red for første gang i går Pearl efter over 1 uges pause fordi jeg havde det psykisk dårligt.. det tager tid...

• #14   16. okt 2007 Ååårh jeg er den der brænder for dressuren og for at ride. Men jeg må nøjes med at hygge .

• #15   16. okt 2007 Jeg kender det godt... EJg var ved at sælge mig for kort tid siden... Min hest er typen der, hvis man gør en smule forkert skal man starte forfra, så det gik mere tilbage end frem... Så da jeg næsten havde solgt ham indså jeg hvor meget han og det at kommeud til ham hver dag betyder for mig...

Nu har han lige stået skadet så vi har haft en pause på 14 dage og jeg savner og ride på ham... I den tid hvor han har stået stille har jeg ikkekunne holde mig væk fra ham... Jeg var ude ved ham 2 eller flere gange om dagen...

Jeg ved ik hvad jeg skulle gøre uden ham... Men jeg må indrømme at jeg ikke ved hvordan jeg ville have det hvis det ikke var ham jeg havde... Jeg vil nok aldrig anskaffe mig en unghest igen... Hvis jeg nogensinde skal ha hest igen skal den virkelig kunne noget...

Men en ting er helt sikkert, jeg har fundet ud af hvor meget det betyder for mig og at jeg ikke kunne undvære det!!

• #18   16. okt 2007 Har også tit mistet lysten til dressuren mga Pippi er temmelig svær at ride deri. Nogle gange går det, men det er faktisk mega dejligt at bare .. ride .. =)

• #19   17. okt 2007 jaa
    jeg har prøvet og miste lysten så min far gik hen og sagde det til min ride lære og der sagde han jeg skulle prøve at ride på nogle andre heste der fik jeg lov til at ride nogen af hans heste hver dag og så da jeg kom over på min ejen gik det frem ad
    knuz line

• #20   17. okt 2007 jo har også været ved og stoppe mange gange men har fundet ud af det er fordi det ikke var den rigtig hest og så solgt jeg den bare vider men nu har jeg enlige fundet den rigtig har været ved siden af mig i alle åren og har så lige for nydelig over taget den af min søster så dejligt er bare vildt glad for hende hun er guld være

• #21   17. okt 2007 Det gælder bare om at blive ved... det er jo hestene vi nyder at arbejde med... alle nedture må man tage med oprejst pande, og lære noget af.

Jeg har ikke reddet i et stykke tid og så begyndte eg igen, lige nu er jeg i fuld gang med tilridningen af en hest. Jeg stoppede fordi jeg ikke gad alene og ikke rigtig havde noget mål, men det kom stille og roligt igen, man skal bare aldrig give helt slip.

• #22   17. okt 2007 Jeg har faktisk nogle problemer med lysten lige i øjeblikket ... min hoppe er bare SÅ dum og kan drive mig heeeelt til vanvid, men får det enormt dårligt hvis ikke jeg har været ude og nusse lidt om hende ... det er bare ridningen der driller i øjeblikket ... .

• #23   17. okt 2007 Jeg har haft misten lystet tit, fordi Fenja og jeg var gået helt i stå. Men så fik vi en underviser xD

Kommentér på:
Har mistet lysten totalt! :(

Annonce