247 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

hjælp hjælp

min dejlige hest er sendt i til ridning den 4 oktober. men så i fredags den 12 oktober ringede hende der skal ride hende til til dyrlægen uden jeg vidste det, fordi min hest ikk havde spist i 2 dage og hævet hase også uden jeg vidste det. og det skulle komme kiropraktor til min hest da hun troede den havde ondt i ryggen.han blev ved med at aflyse det og jeg havde betalt hende for en kiropraktor,så da jeg blev sur og sagde at det var for dårligt blev hun også sur og sagde lige pludselig at han havde været der og kune fortælle at min hest s mor var død da hunfødte min hest hvilket ikke passer. og at hesten slet ikk havde det godt hos mig, det blev jeg sgu sur, niú vil jeg så hente hesten hjem men det vil hun ikke have hvad gør jeg min hest har tabt sig meget og hun har intet lavet med min hest, jeg har betalt hende mange penge. håber i kan hjælpe mig

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.
  • Rengøring 1.800 kr.
  • Bosch dishwasher not starting 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp
  • #1   14. okt 2007 Sigende overskrift!

Det lyder som noget værre pis! Jeg ville se at få hesten hjem hurtigst muligt.

• #3   14. okt 2007 til emilie l.s. at hun skulle ride den til og inden skulle hun sørge for den fik kiropraktor hvilket jeg ikke tror dem har fået tror bare hun sagde det fordi jeg ville flytte hesten og finde en anden kiropraktor

• #5   14. okt 2007 til emilie l.s. nej det kan hun ikke men ville have hentet den i weekenden med det måtte jeg ikk da hun ikke er hjemme. så henter hende i morgen, hvis hun er hjemme

• #6   14. okt 2007 Hvor er den i tilridning henne????

Det lyder bekendt det med en hest der har tabt sig mv. Send evt i en privat

• #7   14. okt 2007 1. få hesten hjem

2 undlad at betale mere - hun kan ikk beholde din hest!

Men men men det er korrekt at tilkalde dyrlæge hvis det er akut uden at fortælle dig det før bagefter det skriver de fleste osse i kontrakten at de gør - er det ikk akut er det i samråd med ejeren.

• #8   14. okt 2007 hun vil ikk have jeg tager dem hjem da den har ondt i sit ben og hun mener det er dyrmishandling at køre den hjem. hvad siger i

• #9   15. okt 2007 Som jeg skrev i den private besked til dig - HENT DEN HEST HJEM!!!! Man skal ALDRIG lade sin hest indlogere ved en der skal tilride som FORBYDER en at komme og besøge sin hest på stedet som her. Det er lige før jeg vil kalde det at bede om det "selv" forstå mig ret. Hvis de forbyder en at komme og besøge sin hest må der jo være noget galt som der netop osse er her... Hent den hjem. Med mindre den står med et ubehandlet brækket ben er det mere mishandling at lade den blive når den taber sig og ikk får sit foder som den skal.

Jeg afskyr den slags og vill personligt gerne møde dette menneske- gerne for at hente hest hjem!! UFFF

• #10   16. okt 2007 så har jeg hentet min dejlige hest hjem som havde tabt sig og havde et sår og bule på hasen som jeg nu giver hende medicin for. hun er begyndt og spise igen og har det godt. hvilket er skønt nu er jeg glad.

• #11   16. okt 2007 Det lyder som et sted der er meget omtalt på HN.

Vil du sende en privat besked til mig med navnet på stedet?

Kommentér på:
hjælp

Annonce