{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

min hest sparker {{forumTopicSubject}}

hej jeg har lejet min star light med for købs ret den 1 maj. mit problem er da jeg først startet med at leje hende var hun en total rå hest. så jeg startet fra bunden af. med grime på af på af flere gange om dagen og gav hende meget ros. da det var på plads startet vi tillids øvelser og nu går hun efter mig som en lille hund og høre godt efter. men men hendes store problem er hendes baghove hun sparker når man løfter dem, og flytter man sig ikk bliver man ramt. og flytter man sig rykker hun efter og sparker igen indtil man er helt væk. hun har ikk ondt.. så er mit spørgsmål nu hvad gør jeg? levere hende tilbage inden jeg bruger flere penge på hende`? er min hest ond eller hva`?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hest sparker
  • #1   26. sep 2007 Der findes ikke onde dyr! Har du fået hende undersøgt hos dyrlæge, siden du ved hun ikke har ondt? Enten kræver det stor tålmodighed og træning, eller også må du levere hende tilbage. Kan du stå omkring hende og bag hende, uden hun viser tegn på at ville sparke?

• #2   26. sep 2007 ja kan sagtens stå bag hende og rede hendes hale i længere til og nusse hende. har givet hende en i røven en gang hvor hun losset ud efret smeden med det virker som hun er lige glad

• #3   26. sep 2007 til hestehaven. ham jeg har lejet den af lejer sælger rå heste det vil sige de er ikk i hænder de går på en mark sammen og bliver kun fodret ikk andet

• #4   26. sep 2007 til heste/ pony sælges. det lyder som en god ide. jeg kan godt strigle hende på benet og smørre hov fedt på benet uden hun gør noget.

• #5   26. sep 2007 Louise L

jo der findes onde dyr!!

anja U

hvor gammel er hun??

Min lotte gør det også fordi hun ved at jeg ikke kan holde hendes ben!!
    altså bare for at drille, men det er rigtig træls,
    men det er næsten væk nu jeg gør det at jeg løfter det en lille smugle og roser hende så, så bliver hun bedere og bedere til det,

• #6   26. sep 2007 Respekt , hun skal virkelig have respekt for dig , ellers kan det blive rigtig farligt for dig at omgåes hende . Horsemanship horsemanship horsemanship . ! xD

• #7   26. sep 2007 Alle har sagt til mig at der ikke findes onde dyr og at heste ikke kan tænke ondt,
    men det var/er min nu,
    kontaktede majbrit carter og hun sage det samme indtil hun mødte hende,
    så sage hun det er den første onde hest jeg har mødt!! så jo de findes!!

• #8   26. sep 2007 Jeg siger ikke at hendes hest er ond!!
    siger at de findes,
    kan godt se at den ikke er ond eller det ser ikke sådan ud!! tror også bare at det er fordi den ikke har lært det!!

• #9   26. sep 2007 hej alle nej hun har ikk lært det overhoved men har kunne tage den ene baghov men kan ikk tage dem nu, jeg har brugt en falsk arm så hun ramte den i stedet for min. men mens hun sparker når man tager hoven flakker hendes øjne og ører. hvad betyder det? har haft kiropraktor på hende hun fejler intet.

• #10   26. sep 2007 har lejet hende for en 3årig og har så nu idag fået afvide hun er 4 ½ år surt.

• #11   26. sep 2007 hej alle hvad mener i så jeg skal gøre levere hende til bage eller i morgen kommer der en der heddder sara jylland hun skriver hun kan ride heste til og hjælpe mig med hende, er der nogle af jer der kender hende?

• #12   26. sep 2007 til heste/pony sælges. jeg har givet 4500 kr i leje for et år hun koster 18000 så mangler 13500 hvis jeg køber hende

• #13   26. sep 2007 er der nogle af jer der kender hende fra nettet jylland. hun rider heste til

• #14   26. sep 2007 hej lotte k ja det er jo rigtig nok. han blev skide sur da jeg ringede og fortalte hvordan det stod til. og han kunne ikke hente hesten for om tidligst en uge

• #15   26. sep 2007 hej lottek ja har en kontrakt på handlen

• #16   26. sep 2007 hej lotte k. i min kontrakt står der bare jeg har et år til at bestemme mig i også skal jeg kontakte sælger en måned før der er gået det år også betale pengene der står ikk noget om hvornår han skal hente hesten hvis jeg ikke vil købe kun at jeg skal betale alle udgifter i leje perioden

• #17   26. sep 2007 ja jeg må jo bare vent til han kommer efter den for det ville han gerne sage han da jeg ringede ham kunne bare ikk før tidligst om en uge. ja hun er sød og dejlig og har arbejdet med hende hver dag og fået så meget tillid bare ikk med hovene desværre. ja han hedder svend erik knudsen og bor i hovborg i jylland, er det en du kender?

• #18   27. sep 2007 Få hjælp til problemet af en erfaren der har forstand på hesteadfærd og indlæring - og lad for guds skyld være med at sparke den (I må da være vanvittige!).

Kommentér på:
min hest sparker

Annonce