tænk tilbage xO {{forumTopicSubject}}
Har i prøvet at tænke tilbage, på jeres første undervisnings-time?
For lidt siden sagde min underviser, "Er det ik ogs ved at være et år siden jeg kom første gang?". Og jeg ku jo nikke ja.
Vi snakkede lidt om hvor langt vi er kommet på det år.
Jeg husker tydeligt den aller første gang. Hun skulle komme inden jeg satte mig op, for jeg ku ik engang skridte Amigo uden han steppede. Og snotten i vejret. Der var ik styr på noget som helst
-Det var min aller første gang jeg fik undervisning :b ja, jeg købte unghest uden nogensinde at ha fået undervisning. Dumt, og forstår ik jeg gjorde det!
Men okay, det har godt nok været et lærerigt år! Fra steppende skridt, til La1, på blot et år. Det synes jeg er flot arbejde -stolt af mig selv og Amigo :b men uden Jannie var vi aldrig kommet så langt.
-Andre med gode historier ? :'D
jul 2006
Følger: 83 Følgere: 79 Heste: 1 Emner: 174 Svar: 1.081
Men på de sidste 3 måneder har jeg "lært" at ride (der er jo selvfølgelig plads til en masse forbædring alligevel)... Prøv at kigge mit fotoalbum med billeder fra juni og så kig billedene i hendes profil og så hvor langt vi er nået.. og så er billederne i profilen endda en måned gamle.. siden de blev taget at jeg lært at have tøjlerne noget kortere, min sigbøjler er bleve længere og min ben ligger tilbage...
jun 2005
Følger: 42 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 149 Svar: 2.938
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 17 Svar: 369
okt 2004
Følger: 118 Følgere: 123 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.061
jul 2005
Følger: 51 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 313
jul 2005
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 30 Svar: 643
sep 2005
Følger: 91 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 387 Svar: 5.651
Det var for ca. 3 år siden.. Jeg havde faktisk kun redet lidt på nogle små ponyer før, også skulle jeg starte til rideundervisning på Cassie. Jeg fik atvide at hun var lidt vild, og var mega bange for hende Turde ikke rense hove eller noget selv på den Kan huske at jeg havde en ridelære, som roste min opstilling meget, og sagde at jeg hurtigt fandt takten i letridning
aug 2004
Følger: 106 Følgere: 114 Heste: 7 Emner: 250 Svar: 4.332
Idag er jeg begyndt at få besvær med at sidde på ham, han træder godt ind under sig, og vi har startet til og med lb3 ;D Skulle have startet la1.
Er super stolt af ham, især da jeg fik at vide af flere at han blev aldrig dressurpony. Sanne var den eneste der kunne se noget i ham, og nu er han bare blevet super fin
tænk tilbage xO