Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kunne din hest ?
  • #1   12. jul 2007 Ehm Hudddi kunne alle gangartere ( Skridt trav og galop) Nu kan han alle pony øvelserne, mange af de svære heste øvelser bla.. har ha kunnet lidt piaffe og changer, men det øver vi ikke mere. (: Har selv lært ham det hele, selvfølgelig med hjælp fra ridelæren : ) Men er alligevel lidt stolt!:D

• #2   12. jul 2007 Aladin var ryttervant, nu kan han en del øvelser smiley

Og er blevet vildt god til horsemanship smiley

• #3   12. jul 2007 Kazim kunne skridt og trav og lidt gallop , bare ikke i rigtige anspring, han havde heller aldrig varet i ride hus eller på vej,. nu kan han de fleste øvelser (også i ridehus smiley hah, ) og han er 100% trafiksikker.. smiley

• #4   12. jul 2007 Oline kunne ingenting, hun blev hentet fra en mark sammen med hendes bror
    så jeg har selv redet hende til

• #5   12. jul 2007 Lucky sprang Lb på klubplan nu springer vi LA-MB på dis.plan.
    Hun ville ikk gå op i trailer nu går hun lige op.
    Jeg har lært hende at changer. Hun kan os gå en fin dressur med den rigtig rytter. :). Jeg er bare ikke dressur rytter så det er ikk blevet så godt udnyttet, men hun er bedst til spring.

• #6   12. jul 2007 INGENTING !! Hjalp til med tilridningen som foregik på rideskolen ...

Og idag kan han skridte og trave til bidet men han er ikke stabil i trav endnu ... Og galop, dog ikke på volter da han ikke har balancen .. Han kan springe ca. 60cm med rytter og elsker det !!

• #7   12. jul 2007 Polly kunne have sadel og hovedtøj på, hun havde haft rytter på et par gange(skridt) - da jeg stadig red hende kunne hun alle LA øvelser, springe sin egen højde + lidt tricks som hun jo stadig kan

• #8   12. jul 2007 intet. han var bare ret sky overfor fremmede, men det er han ikke meget mere...
    han går stævner, LC dressur førsteplads og LB spring til 2 plads smiley han springer 125 cm med rytter og 140 uden fra stilstand (over et hegn) og har gået jagt, kan schenkelvigning (skal trænes meget mere) og går fint i holdning. han er blevet mere åben og er ikke så bange for fremmede smiley alt i alt er han gået fra nul til 100 på bare 3 måneder. han har helt sikkert en god fremtid smiley
    derudover har jeg trænet en del hms og det er tydeligt hvordan han giver respons på det. han er bare blevet så dygtig til det hele <33

• #9   12. jul 2007 da jeg fik saffier kunne han ikke gå lige, han gik hele tiden på to spor, faktisk gik han versade både i skridt trav og galop.
    Den er nok højst sandsynligt blivet redet til i holland, og det er jo ikke altid, at det sker under de bedste omstændeheder.
    Men nu går han La2, og LB spring.
    Jeg har selv sprunget 150 cm på ham, og han har selv sprunget sin højde på 170 cm, men det ville han ikke kunne i en bane endnu.
    Det er da heller ikke sikket han kommer til det, hvem ved?
    smiley

• #10   12. jul 2007 Cæsar var ryttervant, alt andet har jeg selv lært ham smiley

• #11   12. jul 2007 Da jeg fik Kejserinden, for halvandet år siden, fra avleren kunne hun kun trækkes til og fra fold, og lige akkurat stå bundet på gangen.

Nu kan hun stå på gangen i flere timer uden besvær, hun kan nogen lunde stå når man ordner ben. Hun kan longeres, rides, og oven i købet til biddet i skridt og trav efter kun 1½måneds ridning.

Da jeg fik hende kunne hun ikke bakke ud af traileren, eller køre alene. Og det kan hun nu smiley

Hun er nået langt, men der er længere endnu..

• #12   12. jul 2007 Kiss kunne ikke noget da vi fik hende, Nu kan hun søge ned og har bedre balance og hun er blevet roligere og stoler meget på mig smiley

• #13   12. jul 2007 santos havede aldrig havet rytter på og nu skal vi starte lc1 og 2..og så akn man en mase horsemanshipm nu

• #14   12. jul 2007 musse ku skridt trav og galop da jeg fik hende, og nu ? ja nu kan hun faktisk shenkelvigning i skridt og næsten i trav!!!! hun reagerer bedre for shenklerne, og er blevet super til at komme i galop fra parade!!
    det er VIRKELIG STORE forandringer!
    men hun kan endnu ikke gå ned til biddet smiley

• #15   12. jul 2007 INGENTING!!!! Den kunne dovne den af:) hehe:) den var ikke blevet redet i 7 år. den var blevet brugt som avlshoppe(som den var rigtig god til) men nu er hun bare MIN springmaskine, og dressur og hun også okaj til:)

• #16   12. jul 2007 Bellmann gik LA 1 ved ikke om han kunne mere nu kan han op til la 5 + lidt flere smiley

Sello kunne intet han havde kun redet tur , nu kan han gå i holdning i skridt trav og næsten galop, schenkelvining, alle øvelser op til LB 1 næsten. og løfte hove.

Beauty, ingen ting over hovdet, nu kan hun få lagt sadel og hovde tøj, løfte hove, stå stille når man stiger op, skridte med rytter, trave med rytter, gallopere næsten med rytetter,

+ de kan alle meget mere smiley

• #17   12. jul 2007 Lasso kunne ingenting. han var ryttervant, men hver gang han ble redet, stresset han. galopp og trav gikk iu 110 km/t og alle hjelpere var der ingen reaktion på.

nu kan han meget mere. kan kontrollere farten i sine gangarter. går til tøjlen i alle gangarter. påbegynt å lære travøgninger, sjenkelvigninger, versade, travers og forpartsvendinger:)
    kan å ride uden udstyr:)
    har fået meget mere personlighet og man merker at han "åpnet" seg mere. hadde lite personlighet når jeg fikk ham.

http://www.hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5164

liten film om Lasso, før og nå:)

• #19   12. jul 2007 Le-cis havde ikke engang haft en sadel på da jeg fik ham smiley
    Jeg gjorde ham selv trense og sadel vandt og tilred ham.
    Nu rider vi lc-lb klasser på Klubplan smiley og han kan komme MEGET længere smiley

• #20   12. jul 2007 i spring havde hun hoppet noget z og zz og nu går hun lb på klub plan fordi jeg ikke hat fået dansk konkurrence pas så det skal hun lige have og så skal hun til at starte la her efter ferien,! i dressur kunne hun gå de øvelser der er i en lc-1 og nu kan hun øvelser op til lb-3 og når hun lige har vlært tilbage trædninger kan hun sagtens gå en la-1.

• #21   12. jul 2007 Løbe efter mig når jeg cykler xD hehe

• #23   12. jul 2007 Da jeg fik min vallak, var han kun lige tilredet... så jeg skulle selv træne ham op til øvelser i dressur samt at lære ham at springe... han kunne dog godt bøjes af.. var han ret god til..

idag kan han schenkelvigninger i skridt og trav, versadere/kontraversader samt travers... han kan tilbage trædning, bagpartsvendinger/forparts.. bruger jeg dog ikke mere på ham.. og kontragalop... han kan godt chancere med forbene.. dog ikke bagbene haha. har han ikke rigtig fået lært endnu.. kender man ham godt.. er han rigtig lydhøre for schenklerne.. og er dejlig at øve øvelser med.. smiley

min hoppe.. kan det samme idag som da jeg købte hende.. det samme som min vallak... hun kan dog godt chancere... og har efter jeg har fået hende lært at få hende til at slappe af under ridningen... det kunne hun ikke finde ud af da jeg fik hende... der var hun helt oppe og køre nogle gange.. og kunne ikke dysse sig ned til stævner.. og generalt bare en hoppe der ser alt som farligt... Meget af det er idag forsvundet.. og kan finde ud af at slappe af... da jeg fik hende, var hun ikke glad for at komme på tur alene.. det kan hun idag uden problemer... og vender stort set aldrig om på ture... og slapper faktisk godt af på tur også.. og ja tydeligt at se hun faktisk nyder at se naturen... og ikke kun ridehaller og baner.. smiley så at slappe af.. og ride ture er det jeg har fået hende lært..

• #24   12. jul 2007 Hun kunne løbe.......
    Og jeg kunne ride hende for tøjlerne smiley

Nu kan hun - rides bidløs i alle 3 gangarter (dog stadig ikke med så stor stor succes i galop), rides uden udstyr i skridt og trav. Hun kan stå stille fra jorden af, gå sidelæns, bakke på forskellige kommandoer, gå sidelæns hen til en, gå i trailer og vandspiltorv, man kan gå længere væk med hende end 5m fra rideskolen 8-) osv osv.. også er hun bare blevet en meget mere sikker og tillidsfuld hest!

• #25   12. jul 2007 Robin kunne : En del indenfor HMS , rides uden noget og mange tillidsøvelser osv.. Dejlig hest jeg fik mig !
    Han var trænet lidt i western, sejt ik ?
    Indsprunget 130 men ingen teknisk lært .

Men ikke det jeg skulle bruge ham til så vi begyndte dressuren , galoppen manglede og mangler stadig en del.. Men vi er godt på vej . Rider la klasser nu som så lige er påbegyndt .

• #26   12. jul 2007 Den ene har jeg haft helt fra han var føl nu /5år) springer han LA deltog sidste år i A finalen DSA på VH

Den anden(ponyen) fangede vi nærmest med lasso til at starte med, arg det er faktisk ikke helt rigtigt vi kunne sidde på ham (4½ år). Idag (6år) springer han LA og skal snart debutere i MB

Den sidste hest var ryttervant (5 år ) men tilredet sent så klar til at gå igang. Idag har hun redet og vundet til og med LA5 , er så selvf. udd noget videre end det

• #29   13. jul 2007 Da jeg fik Masetto ville han ikke engang stå stille når jeg sad op. Han forstod ikke en halv parade og kunne gå nogenlunde ligeud, dreje og lave anspring.

Nu kan han øvelserne til LA og de fleste øvelser til middelsvær dressur. Vi har småøvet øvelser som piaff og pirouetter...

Det er dejligt at man ved man selv har lært ham alt hvad han kan.... og han står bomstille når jeg sidder op... smiler

• #30   13. jul 2007 nul og niks. hun var faktisk kun ryttervant og havde ikke sprunget under rytter.

- nu , La 1 - 3 dressur og Lb - La spring

Kommentér på:
Hvad kunne din hest ?

Annonce