Blogger
13. aug 2006 Følger: 158 Følgere: 176 Heste: 12 Emner: 1.027 Svar: 4.562
terrænspringnings baner i Jylland terrænspringnings baner i Jylland
Vi holder jo vores bane åben for ryttere udefra her i sommerferien, og der har allerede været nogle og ride, der kommer et par stykker idag, og så lidt flere i løbet af det næste stykke tid.
Det er alle ryttere som terræn springning er helt nyt for, og som skal prøve kræfter med faste forhindringer herude, og hvis det er noget for dem, så giver jeg en liste over hvor der er baner(som man kan betale for at leje) henne i jylland, og hvor der er træningsdage og stævner.
Men hvor er alle de baner henne?
Dem jeg lige selv kan huske:
Hammel: holder ridelejr/trænings dage/stævner/man kan leje banen.
Tjele: Er blevet åbnet for træning igen, jeg er lige ved at finde ud af hvem man skal kontakte, for at træne der.
Langå/Langagergård: Der snakker jeg med ejeren, der vil blive holdt distrikt mesterskab i terrænspringning senere på året, så er der snak om et kursus til efteråret, og man kan aftale privat undervisning med ham.
Hylke: stævner/træning
Skårup overgård: trænings dage/stævner
En i Ålborg(kan ikke huske hvem det er der har den: stævner
Haderup: holder stævner/kan leje banen uden underviser
Hinitus: Jeg ved ikke andet, end at de har en bane til deres ryttere i nærliggende skov, men muligvis en man kan leje
Fårup v. Randers: holder stævner engang imellem, den er privat ejet, så måske man kan leje den.
Skriv alle de baner i kan huske rideskolers som private, gerne med link til klubben, eller adresse på ejerne.
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 5 Emner: 27 Svar: 1.355
Blogger
Følger: 158 Følgere: 176 Heste: 12 Emner: 1.027 Svar: 4.562
okt 2006
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 3.134
terrænspringnings baner i Jylland