Undervisning/Underviser {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg er nået i den jungle at jeg skal vælge af dressur underviser, jeg er bo siddende på Sjælland i Kalundborg, jeg er nået til at jeg ville have en underviser som jeg kan snakke med om min træning også andre masser af sager, så som hvordan gøre jeg det nu, når nu jeg ikke har min far mere som hjulpet mig med at køre og andre små sager så som stævne eller andet
så jeg ville lige forhøre jer hvem i bruger som underviser og hvad i giver få undervisning
Mvh En pige der forsøger
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 2.122
Hvad “stil”
Mulighed for at køre ud til underviser ?
Mvh Charlotte
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.500
Han hjælper mig med træning - og vi tager forøvrigt sammen til stævner, mv.
Jeg rider western / vauqero inspireret og det er jo ret nørdet.
Holder også øje efter clinics.
Kører gerne 300 km efter det, vi er simpelthen så få...
Jeg er ikke til western genren pleasure, og det er ellers en moderne variant i DK.
... du er nødt til at beskrive, hvor i landet du bor, og om du har adgang til trailer og om du kører efter undervisningen eller om de skal komme til dig.
Og hvilke niveau og genre.
Og hvad du lærer mest af.
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 180 Emner: 397 Svar: 5.880
Jeg underviser også selv i mange forskellige emner, og tager 250 kr pr gang og 3 kr pr kørt km. Pt hjælper jeg mine nuværende elever med fx: Ute Lehmanns klasser, sæde og opstilling, clickertræning, longering, trailertræning, dressur for hånd, tilridning, problemadfærd mm.
Priser variere efter hvor i landet man befinder sig og hvilken form for ridning man er til. Fx er akademisk dressur noget af det dyreste, men som regel hænger pris og kvalitet godt sammen.
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 5 Heste: 2 Svar: 4
Jeg har hørt om en Lene der også skulle være super dygtig, som også er i Kalundborg, men kan ikke huske efternavnet.
Mvh Kalundborgenseren
feb 2008
Følger: 72 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 25 Svar: 61
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 5 Heste: 2 Svar: 4
feb 2008
Følger: 72 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 25 Svar: 61
Undervisning/Underviser