{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Undervisning/Underviser {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg er nået i den jungle at jeg skal vælge af dressur underviser, jeg er bo siddende på Sjælland i Kalundborg, jeg er nået til at jeg ville have en underviser som jeg kan snakke med om min træning også andre masser af sager, så som hvordan gøre jeg det nu, når nu jeg ikke har min far mere som hjulpet mig med at køre og andre små sager så som stævne eller andet

så jeg ville lige forhøre jer hvem i bruger som underviser og hvad i giver få undervisning

Mvh En pige der forsøger

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervisning/Underviser
  • #1   13. apr 2019 Hvorhenne er nok rimeligt relevant smiley
    Hvad “stil” smiley
    Mulighed for at køre ud til underviser ?

Mvh Charlotte

• #2   13. apr 2019 En af mine gode venner er gul værd.
    Han hjælper mig med træning - og vi tager forøvrigt sammen til stævner, mv.

Jeg rider western / vauqero inspireret og det er jo ret nørdet.
    Holder også øje efter clinics.
    Kører gerne 300 km efter det, vi er simpelthen så få...
    Jeg er ikke til western genren pleasure, og det er ellers en moderne variant i DK.

... du er nødt til at beskrive, hvor i landet du bor, og om du har adgang til trailer og om du kører efter undervisningen eller om de skal komme til dig.
    Og hvilke niveau og genre.
    Og hvad du lærer mest af.

• #3   13. apr 2019 Jeg har en CR instruktør som hjælper mig med at opnå bedre opstilling og større harmoni i min ridning, det giver jeg 200 kr pr gang for (vennepris, som regel koster det 250-300 kr) Og så får jeg undervisning ved en islænder rytter som hjælper med at finpudse gangarter og der kører jeg ud til hende og giver 400 kr pr gang.

Jeg underviser også selv i mange forskellige emner, og tager 250 kr pr gang og 3 kr pr kørt km. Pt hjælper jeg mine nuværende elever med fx: Ute Lehmanns klasser, sæde og opstilling, clickertræning, longering, trailertræning, dressur for hånd, tilridning, problemadfærd mm.

Priser variere efter hvor i landet man befinder sig og hvilken form for ridning man er til. Fx er akademisk dressur noget af det dyreste, men som regel hænger pris og kvalitet godt sammen.

• #4   19. apr 2019 Lærke Siggard underviser i Dressur, og kører ud, også i Kalundborg.
    Jeg har hørt om en Lene der også skulle være super dygtig, som også er i Kalundborg, men kan ikke huske efternavnet.

Mvh Kalundborgenseren smiley

• #5   20. apr 2019 Kan det passe du tænker på Lena Grønnemose ??

• #6   21. apr 2019 Ja det var vist det hun hed smiley

• #7   30. jul 2019 nåå hende kender jeg godt

Kommentér på:
Undervisning/Underviser

Annonce