{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

har skiftet hest i træning. {{forumTopicSubject}}

hejza.

jeg rider undervisning i vejle rideklub. i dag skulle jeg ride dressur. fint nok. jeg skulle ride toby (skulle) det var ihvertfal menigen. men altså : jeg kom derud og fik at vide jeg skulle ride en time før. men toby var optaget. nårh okay , hbvem skal jeg så ride?

hm. der er frit valg (elevponier) hm okay. jeg sprugte "hvem har gået mindst" ? Anja "hm. louie." så ham sskulle jeg ride. han er en kat. 2 . meget kraftigt bygget , brøle stærk. broget og svær at ride. hugger på bidet og trækker i en konstant. han er ikke specielt "vellidt" . men okay. gik ned og sadler ham op.

kom over i hallen. og skulle til at ride. louie blev bange iog havde nær tabt mig. det begynder godt tænkte jeg. men så : vi skridtede varm. det gik udmærket. travede lidt. han lægge sig på bidet. og løb. fik stoppet ham ved hjælp af mange ½ parader . .. så forsætte vi. så gjorde han det igen. fik ham stoppet . og red frem. så bukkede han. blev siddende og bad ham om at stoppe. så blev han sur. tog en bukketur. blev siddende. og så.

lige pludeselig gik han som en engel. bøjede nakken og travede fint. smiley og lægge sig stabilt på bidet. smiley så galopede vi lidt. bukkede en gang. det stoppe han hurtig med smiley og så gik han rigtigt fint resten af timen.

Anja spurgte om jeg ikke ville ride ham istedet for. for han gik meget pænt med mig. og jeg kunne måske få ham til at holde op med at slå sådan med hovedet. smiley så nu har jeg skiftet hest .

vil lige ud med det. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har skiftet hest i træning.
Kommentér på:
har skiftet hest i træning.

Annonce