434 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Øvelser til spænding i bringen?? Øvelser til spænding i bringen??

Hej derude!
Jeg har for lidt tid siden fundet ud af, at min hoppe har nogle spændinger i bringen. Jeg havde egentlig godt lagt mærke til det, men troede bare at det var mig der så forkert, så det var rart at få det bekræftet smiley Det er lidt som når vi mennesker spænder/låser i brystkassen, strækker os og det siger knæk. Jeg havde allerførst tænkt at få en massør ud, men så kom jeg i tanke om, at der måske var nogle gode øvelser som kunne hjælpe men at få løsnet hende lidt op, om ikke andet bare kunne hjælpe en lille smule, så kan jeg jo altid få massør ved siden af smiley
Er der nogle af jer der har gode erfaringer med nogle øvelser både fra ryggen og jorden som kan hjælpe på dette problem? smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øvelser til spænding i bringen??
  • Louise P
    Louise P Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 36
    #1   5. jun 2018 https://youtu.be/VOTsPo-k4dk

• #2   5. jun 2018 Louise P | Mange tak ! smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #3   5. jun 2018 jeg tænker at du skal starte med at få en fys ud. og finde den nøjsgtige grund til disse spændinger.

det er nær spild af tid, at behsndlr spændinger i omkring bringen, hvis msn ikke behandler der hvor problemet opstår smiley

• #4   5. jun 2018 AMT | plejer det ikke at være urolig dyrt at få fys ud? Eller er det bare mig? For så ville det ihvertfald være en mulighed smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#5   5. jun 2018 Julie: slt er relativt.

det behøver jo ikke være en fys, det ksn også være anden type behandler (det er meget indiv. fra person til person hvsd der foretrækkes).

• #6   5. jun 2018 AMT || Ja det har du ret i. Tænker du at kranio sakrel ville kunne bruges? Kender en der tilbyder det ret billigt nemlig

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#7   5. jun 2018 Julie: Det handler vel om kvslitet frem for pris.

jeg ville aldrig selv poste penge i KST, men igen, det er vitterligt en smagssag

• #8   5. jun 2018 AMT | Ja okay, må lige se hvad der er af forskellige muligheder smiley

• #9   5. jun 2018
    Hvis hesten har en låsning eller skævhed, kan en massør ikke fikse det.

Om det er fys, osteopat, KST, kiropraktor eller andet så kan de - hvad man foretrækker er så forskelligt.

• #10   5. jun 2018 Hvis hyppen er låst så er det ikke en massør du skal have fat i men en fysiurgisk hesteterapeut, en kiropraktor eller andet i den dur, det er forskelligt hvad folk foretrækker smiley
    Angående øvelser så er jeg sikker på at en behandler vil kunne give jer nogen øvelser specielt til jer, så er du sikker på ikke at gøre noget galt eller komme til at gøre ondt værre i god mening smiley

• #11   5. jun 2018 Få en behandler ud der kan låse hesten op, Kiropraktor, Osteopat og Fys. Ja det koster omkring 1200kr. Men det koster at have hest. Man ønsker jo ikke at ens hest skal gå og have ondt, så da må man ud med de sure penge.. smiley
    God bedring til din hest smiley

Mvh TT

• #12   6. jun 2018 Man kan sagens bruge massør- dog synes jeg man skal vælge en der ledmobilicering også.
    Jeg har selv massøren med led og kan rette lige så meget som andre behandlere smiley
    -Som de andre siger smag og behag. Hvis hesten er meget låst ville jeg tage en dyrlæge med speciale i kiropraktik.

• #14   9. jun 2018 Langt de fleste massører er også uddannet til at ordne skelettet smiley det er en udbredt misforståelse at massører kun arbejder i musklerne - når det så er sagt, så ja - der er et fåtal af massører som ikke er udd. I skelet, så forhør dig lige ad hos dem først smiley

Ellers er der jo andre terapiformer også, bla. Kranio sakral terapi, osteopat og fysiurgisk terapi - priserne svinger fra alt mellem 250 kr til langt over 1000 kr smiley

Jeg vil ikke råde dig til at vælge en fagperson der tager under 250 kr, og ligeledes vil jeg heller ikke anbefale kiropraktor smiley

Kommentér på:
Øvelser til spænding i bringen??

Annonce