Tilridning - hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg står virkelig i et dilemma.
Det er, om jeg skal sende Samigo i tilridning hos en berider (Kenn Reihmer) eller selv fortsætte tilridningen af ham.
Jeg ved ikke, om jeg synes jeg selv er god nok, men vil jo alligevel gerne være med i hele processen med Samigo. Har jo selv været oppe på ham og skridte, men Han skal jo også rides ordenligt fra starten, så det hele stemmer for at han skal til berideren. Det synes min mor også.
Igår skrev jeg til min horsemanshiptræner at vi havde tænkt på det.
Hun skrev: "Helt ærligt, hvorfor sender du ham til berider??? Du kan sagtens selv gøre det der skal til. du skal måske have hjælp et par gange, men ALT hvad jeg laver med hestene i forbindelse med tilridening, har jeg ALDRIG set nogen beridere gøre.. jeg synes der er for hårde og træner meget på tid.. at visse ting fx. skal være nået inden 1 måned. Det er ikke rimeligt for hesten. Også fordi han kun er 3 år. Jeg vil stærkt råde dig til at vente eller selv klare det. Det er jeg sikker på du kan"
Og de ting hun siger er jo også enormt rigtige, så er virkelig i tvivl nu.
Hvad ville i gøre?
jun 2005
Følger: 42 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 149 Svar: 2.938
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 446 Svar: 6.453
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 76 Heste: 6 Emner: 156 Svar: 898
Vores berider kommer kun 2 gange om ugen til klarup, og der er ingen ledige pladser.
Og jeg går jo i skole. (lidt endnu)
Og så bor han nok tre kvarter fra os i trailer, men vores bil kan ikke trække trailer og min mor har heller ikk kørekort. Og vi har heller ikk trailer.
jul 2005
Min horsemanship træner hedder Charlotte jull paaske.
Jeg ville os gerne have det sådan, men går jo stadig i skole lidt endnu. og han træner unghestene om formiddagen.
jul 2005
Som jeg har skrevet til Tinna! kommer vores berider kun 2 gange om ugen og alt er optaget ved ham.
de andre dage underviser han i to andre klubber.
jul 2005
Jeg vil gerne sådan vide noget om den der skal ride min hest og vide hvordan han er, hvordan han rider og hvordan han behandler hestene d;. Kenn har været på rideskolen i 3 år tror jeg, så kender ham rimelig godt..
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 446 Svar: 6.453
En som bor tættere på jer
jul 2005
Ikke rigtigt. Men jeg tror det ender med han bliver sendt ned til Kenn. Jeg får jo læseferie d. 1, så jeg ka njo også selv være med i undervisningen derfra.
sep 2005
Følger: 91 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 387 Svar: 5.651
Giver hende rimlig meget ret i det hun siger ;o) Bortset fra at jeg self. ikke kan vurdere hvor dygtig du er
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Tilridning - hvad skal jeg gøre?