{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Min hest er bange for velcro? {{forumTopicSubject}}

Halløj. Kender i nogle øvelser man kan træne med sin hest som vil hjælpe dem acceptere klokker og ting som lynlåse? Hun er nemlig mærkelig overfor ting som larmer både oppe over ryggen og ting som sker under hende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hest er bange for velcro?
  • #1   2. jan 2017 Start med at lave lydene hvor hun kan se dem, lige foran hovedet på hende. Når hun er 100% tryg ved det, så bevæger du dig et skridt længere ned af siden og sådan fortsætter du smiley husk at ros og giv godbidder, så hun forbinder det med noget positivt.

• #3   2. jan 2017 Prøv evt. at klik træne hende med det?
    Lær hende lyden af klikkeren at kende, sådan så du i starten bare klikker på den og derefter giver en godbid, så hun forbinder lyden med noget positivt og gå så stille og roligt videre med noget andet. smiley

• #5   2. jan 2017 Klikkertræning er en god løsning. Har efterhånden lært min hest at åbne velcroen på vores springgamasher med mulen når de skal på. Det får han selvfølglig belønning for og fornemmer at han synes om det. smiley han var nemlig også ret nervøs over "wrutsh-lyden" med velcroen i starten, men ikk længere.

Kommentér på:
Min hest er bange for velcro?

Annonce