{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klargøring til kåring
  • #1   12. apr 2016 Jeg trækker en masse ture ud i det blå smiley
    Og så longere jeg 1-2 gange om ugen - gerne over bomme, løsspringer og køre i liner.
    Har en 3 års fjordhoppe smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #2   12. apr 2016 en masse træning og håndtering for hånd.

øve at mønstre med den, så den for hånd reagere på øge og sænke tempo, samt stop smiley - og sørg for at i også øver at mønstre på samme type bane som der skal bruges smiley

en masse bakketræning med frem og ned så den får sat en god muskulatur smiley

også selvfølgelig sørge for at hesten er i korrekt hul smiley

• #3   12. apr 2016 Hmm... jeg har ikke nogle erfaringer med at klargøre så ung en hest - min var ikke køn at se på i den alder, så vi ventede til det år, hvor hun blev 4, hvilket var sidste år smiley
    Der fik jeg hende kåret i Dansk Pinto Forbund smiley

Så jeg er lidt blank mht. at klargøre så ung en hest, men noget longering, gåture i bakket terræn, evt. ture til stranden for at gå i vandet, hvis I har mulighed for skridtbånd/vandbånd/svømmetræning, er jeg sikker på det ville være godt smiley

Og så fik min hoppe også kiropraktik de sidste to måneder op til kåring, første gang var i starten af august, anden gang var i starten af september, faktisk ikke så mange dage inden kåringen smiley

• #4   12. apr 2016 Okay. smiley tak for inputs!

Vi har ikke mulighed for strand og skridtbånd, en håndtering, gåture, bomme, longe osv. Har vi da mulighed for smiley og så må vi se om vi kan finde nogle bakker..

Kiropraktor var måske også en rigtig god ide op til.. smiley

• #5   12. apr 2016 Ellers kan det også anbefales at læse dyrlæge Heidi Nielsens blog, hun har lige skrevet et oplæg om opstart af unghesten smiley
    https://www.facebook.com/DyrlaegeHeidiNielsen/posts/1102413606484792

Kommentér på:
Klargøring til kåring

Annonce