{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Træning af unghest {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har et problem med min hoppe. Hun bliver 2 år til maj. Købte hende for et år siden og dem der ejede hende før var ikke helt sød ved hende.
Hun kan ikke gå ordenligt i snor, og jeg træner hende i det, men hun så begynder hun at gå hurtigere ,skubbe mig og hun slår med hovedet.

Hvad skal jeg gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning af unghest
  • #1   10. apr 2016
    Hvis du finder det som en uoverskuelig opgave, hvor du ikke selv kan se hvad du skal gøre, så ville jeg finde en underviser :o)

• #2   10. apr 2016 Stop og bak hesten når den viser uønsket adfærd. Når hesten så står stille, så ros og begynd at gå igen. Bare et til to skridt uden uønsket adfærd, altså gå pænt, så ros smiley

• #3   10. apr 2016 Horsemanship fra jorden smiley . samarbejde imellem din hest og dig .
    Prøv og forestille dig at du har tegnet en cirkel omkring dig selv . Og der skal din hest stå udenfor , og ikke inde i . Det er kun dig der giver den lov til at må træde over den streg . Masser af ros på de rigtige steder og husk din vejrtrækning , stille og roligt , Og det skal nok gå . Held og Lykke

• #4   10. apr 2016 Det er sindssygt vigtigt at du lærer din hest at have respekt for dit personlige rum! Den må ikke træde ind i dit rum uden at være inviteret. Ligeledes skal du også huske på at respektere din hest sine signaler. Hver gang din hest gør noget den ikke må, eller træder ind i dit rum så vift med ærmerne og hop op og ned og kom med lyde. Jeg læger kylling hvis den hest jeg håndterer ikke respektere mit rum. Om den så bliver ramt af en arm eller andet så er den selv ude om det. smiley

Mvh TT

• #5   11. apr 2016 Prøv at gå på youtube og søg på Tristan Tucker... Det er fantastisk træning..

Kommentér på:
Træning af unghest

Annonce