{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

genoptræning, hvor lang tid? {{forumTopicSubject}}

hej HG. jeg skal igang med genoptræning af Athene.
hun er meget mager, og har ingen muskler. hun har stået i et år, efter stress og massiv orm, så hun har ikke villet spise. Hun er nu begyndt at spise igen, og spiser alt?? Hun skal være min dressur stjerne så det er mit mål. Tænkte om i vil hjælpe mig med hvor meget og hvor lidt hun skal rides. Var en kort tur oppe på hende i søndags, og hun var rigtig glad og ivrig, for at komme igang igen??

håber i kan hjælpe??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  genoptræning, hvor lang tid?
  • #1   7. apr 2016 Vil starte med at skridte eller trække ture i bakket terræn, lidt longe med fokus på at hesten skal søge ned og bruge sig selv korrekt. Men ellers så er det jo ikke fordi hesten har haft en decideret skade og har stået stille af den grund. Så ville skridte den et par gange om ugen i lidt tid og så begynde at trave lidt og så øge. Vil ikke mene at du behøver at gå super stille og roligt frem.

• #2   7. apr 2016 Før du begynder at ride på den, skal den have en nogenlunde normal vægt. Hvis du vil noget indtil den har mere sul, så træk ture, hvilket også er en sund måde at komme i gang på. Gerne ud på noget asfalt og varieret underlag.

Kommentér på:
genoptræning, hvor lang tid?

Annonce