589 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Løsspringning"
Løsspringning
Hej alle. Jeg sidder og overvejer om jeg skal løsspringe Bluemoon i morgen. Jeg har aldrig selv løssprunget.. Vi har ikke støtter men kun mælkekasser. Ved ikke hvordan Bluemoon reagere på springene, ...
Hej alle. Jeg sidder og overvejer om jeg skal løsspringe Bluemoon i morgen. Jeg har aldrig selv løssprunget.. Vi har ikke støtter men kun mælkekasser. Ved ikke hvordan Bluemoon reagere på springene, ...
Skrevet af: Helena :) - 12. apr 2015
Løsspringning?
i dag har mig og min pony været sammen i 2 måneder! Jeg tænker at jeg vil prøve at løsspringe ham, han plejer at elske at springe, det er det bedste han ved! :) <3 Men ville i gøre det på 2 månedersd...
i dag har mig og min pony været sammen i 2 måneder! Jeg tænker at jeg vil prøve at løsspringe ham, han plejer at elske at springe, det er det bedste han ved! :) <3 Men ville i gøre det på 2 månedersd...
Skrevet af: Stinne&Findus *HØS* - 29. sep 2013
Spar penge på din forsikring
jul 2012
Følger: 21 Følgere: 26 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 14
hesten slippes løs i hallen, og løber rundt selv i et par minutter, mens springene gøres klar (sættes ned)
hvor mange gange hesten kommer igennem, afhænger helt af hvordan det går.
nogle heste har gjort det godt efter 5 minutter - så har den måske været igennem banen 5-6 gange, og slutter i en vis højde. Det er typisk de heste der er rutineret.
står jeg med en urutineret hest, tager det lidt længere tid.
så skal hesten måske igennem banen hvor den er helt lav, 10 gange - før den helt har forstået hvad den skal.
så det afhænger meget af hestens rutine, det vigtigste er, at hesten afslutter med noget den syntes er let. så har den lyst til at gøre det igen
Løsspringning