773 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Amryin
Amryin
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 27

Når banen er våd... Når banen er våd...

Nu går vi jo den mørke vintertid i møde, og står i den situation at der desværre kun er en udendørsbane, der hvor min dejlige part står, uden et ridehus i rideafstand. smiley

Hvad gør I, når det er for sjasket, men hesten skal ud og lave lidt?

Der er en skov i nærheden, men det tager alligevel en 20-30 minutter hver vej, hvilket er meget tid, når man kun kan nå at ride en time i hverdagene, dog er der væsentlig mere tid i weekenderne. smiley
Derudover er jeg først derude klokken en 17-18 stykker i hverdagene, så det er også ved at blive lidt mørkt derude på det tidspunkt.

Men jah, det dejlige pony dyr er ikke bange for biler, hunde, høje sære lyde osv. kun når han har en doven dag (hvilket er næsten hele tiden xD ), hvor han "er bange" for ting i håb om, at vi så bare vender om og går hjem, dog skal han bare drives lidt på, så går han igen. smiley

Der er også en lille round pen/longe bane, men den er også udendørs og bliver så også ramt af dårligt vejr. smiley

Men jah, what to do i dårligt vejr? smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når banen er våd...
  • #1   15. okt 2015 Rid en tur. Du behøver jo ikke nødvendigvis, at ride til skoven, hvis ikke du kan nå det.

• #3   15. okt 2015 Jeg rider på banen alligevel det er god træning
    For hvis en dag til et stævne hvor banen er mega træls og våd og det regner så er det jo vigtigt at den har lært det
    Fx jeg red stævne i Nibe der regnede det og man kunne stort set ikke se banen så smattet var der
    Så der er jo en god til at træne på banen selv om det er lidt træls

• Amryin
    Amryin Tilmeldt:
    mar 2015

#4   15. okt 2015 Vi rider ikke stævner, og kommer nok heller ikke til det, da jeg ikke har den store interesse eller kørselsmulighed for den sags skyld. smiley
    Dog har vi nogle gange redet på banen alligevel, dog med det resultat at han er helt gennemsvedt bagefter, da vist er pænt hårdt xD
    Banen er ikke af sådan noget ordentlig bund, men noget grus halløj, så han synker næsten ned til knæet, på dagene hvor det er rigtig slemt. smiley

Der er ikke den store belysning derude, da det er lidt en blindsidevej udenfor en landsby, hvor han står.
    I skulle vel ikke have styr på reglerne/kravene for reflekser, lys osv.?
    Der er nemlig en kasse med alt muligt "rid ved vej"-halløj, men har ikke helt styr på hvor meget/lidt der skal på, om der er noget man ikke må ride uden og sådan smiley

• Amryin
    Amryin Tilmeldt:
    mar 2015

#6   15. okt 2015 Super ^_^
    Har folk erfaring med om de der lygter man putter på cykler er gode nok til at have på rytters ben? smiley

• #10   15. okt 2015 Jeg rider tur med reflekser og hygger og rider på bane i skridt og måske trav hvis banen er til det.

Kommentér på:
Når banen er våd...

Annonce