{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fridage
  • #1   23. jul 2015 Alt for mange. Men jeg er først lige begyndt at komme ovenpå igen efter angst og depressionsymptomer så overskuddet er ikke altid lige stort til at lave noget med hestene, når jeg samtidig skal sørge for at muge bokse og fold.

Selv ville jeg gerne ned på at de har 1-2 fridage om ugen, hvilket jeg selv mener er optimalt for en moderat træning.

• #2   23. jul 2015 Normalt har min 2 fridage i træk.. Altså 5 dages ridning og 2 dages fri! Nogle gange går den 7-8 dage i streg og så 2 fridage... Det er forskelligt smiley

• #3   23. jul 2015 Det er meget forskelligt, faktisk. Det kommer meget an på hvad jeg kan holde til.

F.eks min part er 6 år gammel. Ham må jeg komme og ride så meget og ofte jeg har lyst til.
    I Søndags red vi tur, på næsten 2 timer. (omkring 7 km.)
    I Mandags var vi til undervisning.
    I Tirsdags red jeg igen, da min søster og jeg red sammen.

Der er også andre gange hvor jeg ikke er ude ved ham, andre gange end mandag, hvor jeg får undervisning på ham. Det kommer meget an på hvad mine ben kan holde til, og mit hoved.
    Heldigvis er Donni en type du kan lade stå og så sætte dig op på, uden at han bliver det mindste dum i hovedet. (utrolig rart når jeg er ret ustabil)

Jeg er ikke stævnerytter eller noget, så derfor har jeg lidt svært ved det der med moderat træning og så fridage. xD

Min egen hest, er ikke så nem at forklare da hun kun er 3 og jeg faktisk kun har redet hende en gang. xD

• #4   23. jul 2015 Jeg giver mindst 1 dags fri. smiley
    Ligenu har de sommerferie i 14 dage også skal sommermaverne trænes væk uha smiley

• #5   24. jul 2015
    De har fri, når jeg har for travlt og det ikke passer ind at ride. Så nogle uger er der ingen fri dage, andre uger er der fire, det er vældig forskelligt.

• #6   24. jul 2015 afhænger af hvilken en vi snakker om, om min tid, samt har jeg smerter i kroppen, ikke fået ordenlig søvn eller mit hoved ikke vil.

på en god uge uden alt mulig i vejen, så rider jeg ham mere eller mindre hver dag, osse kun fordi jeg ved han står for meget, og laver for lidt smiley
    de 2 jeg træner får jeg desværre slet ikke trænet som ønsket smiley så er det godt med en part og en tidl. part der vil hjælpe til for at holde dem igang sammen med mig smiley

men min får fri mellem 1-3 gange om ugen, syntes 1-2 er fint smiley

• #7   24. jul 2015 synes 1-2 fridage lyder rimeligt. Det er det min han har og det fungerer super smiley

• #8   24. jul 2015 Mellem 1 og 2, det varierer lidt efter hvor travlt jeg har smiley

• #9   24. jul 2015 Dem jeg har redet, har normalt haft 1 fridag, nogle uger har fridagen evt. bare stået på en lille skridtur, I perioder hvor jeg har haft travlt har de snildt kunne have flere fridage. Pt. har jeg ret travlt, og 3 heste at gå med, den ene er i genoptræning, så den forsøger jeg så vidt muligt at gå med hver dag, de 2 andre har alt for mange fridage, men det gør ikke så meget, for det vare alligevel en måned+ før de rigtig skal lave noget (ridning/kørsel)

• #10   24. jul 2015 Min får minimum 1 friday om ugen, hvor han har helt fri. Ellers består hans fridage af f.eks. en trækketur smiley Jeg kigger mere på, at han ikke trænes hårdt/samles mere end to dage i streg, så skal han lave noget lettere/løsgørende/smidighedstræning, fremfor at han SKAL have x antal fridage om ugen.

• #11   24. jul 2015 Tindur har fri tirsdag, torsdag lørdag og søndag smiley Jeg har altid vidst at jeg ikke har tid (mand, børn og hus) til at ride mere. Så derfor skal han ej heller aktiveres mere således at han vender sig til at blive brugt og når han så må stå.. Bliver bims i toppen.. Det ønsker jeg ikke så Max tre gange træning om ugen og helst hver anden dag.. smiley

Mvh TT

• #13   24. jul 2015 Min part har 1-2 dage fri om ugen tror jeg. Når det ikke er sommerferie. Der har hun mere fritid smiley

• #14   24. jul 2015 2 fridage på en uge
    Men kun 3 dages "hårdt" arbejde.
    Så 2 lette dage også

• #15   24. jul 2015 Når det passer mig. Nogle gange går den to uger i streg (her er det hård træning, dressur på tur eller bestilling i longe), andre gange har den lidt for mange fridage i ugen....
    Som hpvedregl har den fri hveranden fredag da jeg absolut ikke kan nå at ride, og så kan den også snildt få fri en tirsdag inden undervisning onsdag....
    Men det er også en hest der har bedst af at bestille noget, om det så er en tur i skoven, rotunden eller banen - det er lige meget.. smiley

• #16   24. jul 2015 Min hest har helt fri to dage i ugen smiley det fungere bedst for hende, da hun kan kører helt sur i det, hvis hun ikke får hviledagen og en vekslende hverdag. Derfor rider vi både dressur, spring og i terræn smiley

Kommentér på:
Fridage

Annonce