Det går godt {{forumTopicSubject}}
jeg begyndte med de første lette øvelser i horsemanship med Zeus idag . han var lidt undelrig i starten men han fattede det hurtigt og gik rundt i en volte omkring mig. Jeg svingede enden af torvet tæt på ham som jeg skal . Han gjorde intet da han bgeyndte at gumle vidste jeg at jeg fik noget at hans respekt .
Jeg prøvede den anden side som han ikke kan lide . Jeg rose ham meget og gjorde det samme . Jeg rose ham og han blev glad . så skulle jeg gå hen og kramme ham . han stod bomstille . Jeg prøvede en gang til og han gumlede . Jeg fik hans respekt . eller det meste .
jeg vendte mig om jeg smugkikkede og han gik hen til mig . Nu vidste jeg at jeg fik alt den respekt jeg behøver liqe her .
Nu vil jeg begynde klikker træning .
Og så snart mer Horsemanship
når jeg er førdig med klikker træning som tager nok 1/2 år eller 1 år .
Så begyndter jeg at ride ham igen eller gør det nok før . Jeg vil altid øve horsemanship og klikker træning . Da jeg var færdig med at lave horsemanship idag så ville han med mig rundt på hele folden uden trækketorv som han ikke plejer at gøre , Blev glad inden i . Han plejer altid at flugte fra mig eller bare begynde at græsse men han kig lige i hælende på mig . Hehe
nov 2005
Følger: 71 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 182 Svar: 2.285
Det går godt