411 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hest "snubler" i trailer.. Hjælp Hest "snubler" i trailer.. Hjælp

Hejsa HG smiley
Jeg har det problem at min pony "snubler" når hun står i trailer.. Hun står uroligt og når man køre bagved kan man ligesom se hun lige forsvinder og så dukker op igen, ligesom om hvis hun snublede.. Det er virkelig træls da det jo er noget møg ikke at kunne komme rundt i trailer.. Hvad skal jeg gøre? Jeg træner bomme med hende og hun har ingen problemer med balancen generelt, så ved virkelig ikke hvad der sker...

(Hun går altid lige op i trailer og er ikke bange for dem)

-Tak smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest "snubler" i trailer.. Hjælp
  • #1   31. maj 2015 Lyder ikke godt !??

• #2   31. maj 2015 Nej smiley og det er bare et virkeligt stor problem smiley

• #3   31. maj 2015 Og jeg tør ikke bare køre med hende og 'træne' det væk på den måde da det jo er ret risikabelt smiley

• #4   31. maj 2015 Det kan være at i kører for voldsomt med hende. Drejer, accelerere og bremser for hårdt.
    Jeg ville installere et kamara, så en passager kan finde ud af hvornår hun "forsvinder". om det er i sving, når der skiftes gear eller andet.

Jeg kørte engang med en hest der stejlede. Jeg blev nødt til at køre "råddent" så den skulle koncentere sig om at holde balancen. Så hver gang min passager så på skærmen at hun var ved at lægge an til at stejle, ændrede jeg bare trailerens tyngde punkt en smule, så hun skulle omplacere vægten, og dermed ikke kunne stejle.

Så det kan være to ting.
    - hun mister balancen.
    - hun "stesser" eller har tilegnet sig en uhensigtsmæssig adfærd.
    Du kan finde ud af hvad, ved at observere hende med et kamera når i kører.

• #5   31. maj 2015 Okay tak smiley jeg tør næsten bare ikke køre med hende mere + ved ikke hvem der skulle køre med hende...

• #6   31. maj 2015 Altså man kan jo nemt finde ud af det på en tur på 15 min, eller der under. Alt efter hvor ofte hun gør det.

Kunne den person der plejer at køre med hende ikke?

• #7   31. maj 2015 Hun gør det ret uforudsigeligt... Vi plejer at køre i en lastbil, som en chauffør kører, men det er dyrt og efter sidste gang hvor hun blev skadet har jeg ikke rigtig lyst til at lade en anden køre med hende.... Der hvor vi opdagede det var på en 5 minutters tur op til noget 'show of' ham der kørte hende er en fra min rideskole men de har ikke egen trailer smiley

Kommentér på:
Hest "snubler" i trailer.. Hjælp

Annonce