horsemanship {{forumTopicSubject}}
Hej
Er der nogen steder nær Holstebro hvor man kan gå til noget horsemanship med sin hest eller evt kom ud og underviste i det.
Jeg søger os nogen bøger eller videoer på dk om horsemanship og evt klikker træning.
nov 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 2.001
Da Horsemanship egentlig bare er at du er omkring en hest - evt klapper den på halsen
Er det træning fra jorden? Tricks? Bidløs ridning? - det plejer at være det som folk sammenligner med Horsemanship - hvis det er trick er der massere videoer på youtube bare du søger efter det, og også på dansk
Og undervisere er der en del af herinde - søg evt i marked omkring hvor du bor
Og søg på nettet efter bøger - dem er der også mange af
Nettet er jo så dejligt at man også selv kan søge efter ting og ikke kun spørge andre om at søge for en
(Ikke for at lyde nedladende, har selv spurgt før jeg undersøgte selv )
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 180 Emner: 397 Svar: 5.880
Der er også sådan nogen som Merete stenner og så Julie Herold? Tror jeg nok det var, som laver webseminarer hvor man kan lære hjemmefra.
Der er mange muligheder
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 1.008
Af bøger kan jeg anbefale Ute Lehmanns bog i harmoni med hesten
Blogger
Følger: 74 Følgere: 268 Heste: 3 Emner: 83 Svar: 1.985
Det var hende, som hjalp mig rigtigt igang med jordtræning osv.
Selv holder jeg til i Holstebro kommune, og det er super svært at finde gode undervisningsmuligheder i nærheden uden det bliver alt for dyrt..
Efter jeg valgte den alternative måde at træne heste på og gå væk fra den traditionelle træningsmåde har jeg haft mange problemer med at finde diverse undervisere, derfor er jeg også glad for mange faglitterære bøger, webinar og meget mere - dét er klart en stor hjælp.
horsemanship