{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Genoptræning - spring øvelser? {{forumTopicSubject}}

Min hest har stået skadet her den sidste måned, vi må nu endelig springe igen!
Tænkte om der var nogle der kendte nogle øvelser som er sjove og Hvor hesten skal bruge hovedet? da hun helt sikkert flipper ud over at måtte springe igen:-)
Hun er en hest med MEGET fart på så noget hvor hun lige skal stoppe op og tænke lidt ville være super sundt! Dog ikke noget mega svært da hun jo også lige skal igang igen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Genoptræning - spring øvelser?
  • #1   9. jan 2015 Gymnastik spring, f.eks. Tre kombinationer, lige efter hinanden, så hun kun lige lander, og skal springe mod næste spring (hvis det er en kat. 1 pony, skal der være tre meter i mellem hvert spring). Det kræver du prøver at holde hende lidt tilbage, men hun kommer til at koncentrere sig lidt. :))

• *Hesteløs*
    *Hesteløs* Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 2 Emner: 6 Svar: 7
    #2   10. jan 2015 Hvis den har stået skadet, ville det så ikke være en idé at starte med noget dressur?

• #3   10. jan 2015 Anonym: Har redet dressur/tur de sidste 2 1/2 uge smiley hun har bare ikke måtte springe, ville ALDRIG starte med at spring!

Lene: 3 kombinationer flyver hun lige over smiley men vil klart træne at prøve og holde lidt på hende smiley tak.

• #4   10. jan 2015 Hvad med noget bomtræning evt cavaletti? Sådan startede jeg ud da min måtte springe igen efter skade. Først omkring en måned efter vi egentlig fik lov til at springe igen, hoppede hesten højere end 50 cm. Better safe than sorry.

• #5   10. jan 2015 Serietræning med bomme imellem springene så den tvinges til at se sig for smiley

• #6   11. jan 2015 Det heller ikke fordi vi starter med at springe 120, alting skal starte ud stille og roligt smiley mere for at få nogle ideer når vi er nået lidt længere i genoptræningen smiley

Kommentér på:
Genoptræning - spring øvelser?

Annonce