464 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Galop Galop

Jeg har min skønne traver ja en traver de kan godt galoppere selvom de avlet til trav så negative kommentar om racen bedes holde sig væk smiley

Nå men sagen er jeg skal igang med hans galop - han kan godt når han er fri og på marken han ligner en der synes det vældig fin med 3 gear smiley

Hvad skal jeg starte ud med at gøre har fået at vide masser af longe arbejde men hvad så når der skal rytter på? Hvad er det bedste at gøre?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Galop
  • #2   3. jan 2015 Nu har jeg aldrig tilredet travheste, men jeg ville bare gøre som ved almindelig hest, den skal jo også "lære" at galoppere med rytter. Så som Thomine siger, god ide med signal fra jorden først, det er i hvert fald til stor hjælp når du kommer på ryggen smiley

• #3   3. jan 2015 Skal den tilrides, eller skal du bare til at ride galop?

For det bedste du kan gøre er at komme ud af ridebanen / ridehuset, ud hvor det går lige ud og ikke er nogle begrænsninger i form af skarpe sving, som der nu er på en ridebane..

Heste med lidt svære anlæg for galop kan have problemer med balancen hvis ikke der er plads nok, og så er det bedste at de bare kan komme ud og ride ligeud, indtil du har indøvet anspring og begynde at kunne i et alm. tempo.. så kan du flytte ind på ridebanen bagefter..

Kommentér på:
Galop

Annonce