1.053 visninger
|
Oprettet:
Hvad vil du gerne lære om? {{forumTopicSubject}}
Hej hestevenner.
Da jeg har startet en ride og hesteblog; www.sliptøjlen.dk, vil jeg gerne høre jer alle sammen, hvilke ting, I går og bøvler med i forbindelse med træning og hestehold?
Jeg vil gerne have inspiration til, hvad mine næste blogindlæg skal handle om. Jeg har både en dyrelæge og andre fagpersoner til at hjælpe med at skrive på bloggen, så intet emne er for svært/nemt.
Når I nu er igang med at komne med forslag, må I meget gerne smutte forbi min facebook-side også, og like den - der er en giveaway om 13 likes
https://www.facebook.com/pages/Sliptøjlendk/1491155524490181
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Jeg ville nok gerne vide hvem det var der lavede bloggen...
Faldt iøvrigt over "smedighed" - det staves med i ;o)
nov 2014
Følger: 97 Følgere: 66 Heste: 8 Emner: 30 Svar: 481
nov 2014
Følger: 97 Følgere: 66 Heste: 8 Emner: 30 Svar: 481
dec 2009
Følger: 26 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 112 Svar: 632
Ej, noget om hestens anatomi kunne være godt
nov 2005
Følger: 13 Følgere: 14 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 7
Tusind tak for alle jeres gode forslag.
Inden længe kommer der et indlæg om bæring og afskub skrevet af dyrelæge Tone Lygren. Derudover kommer der indlæg om ET og Lazerbehandlinger
Cecilie Jensen, som har skrevet indlægget om trailertræning vil også snart komme med noget omkring HMS.
Jeg har også en springrytter, der springer på landsplan, klar, til at skrive lidt om springning..
Sasha; jeg er lige nu igang med at forsøge at finde en islænderrytter, der vil bidrage til siden, så hvis du kender en, som er velformuleret, og som er langt inden for sporten, må du meget gerne kontakte mig i en privatbesked
De andre forslag kommer med i mine overvejelser til de næste indlæg.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Med personen bag bloggen mener jeg - hvem er du? Hvor har du erfaringer fra? Hvad har du lavet? Hvilket grundlag har du for at udtale dig? :o).
Det staves smidighed - altså med i og ikke e. Få en stavekontrol på - en tekst der ikke er tydelige stavefejl i præsentere sig bedre ;o)
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 430
- det bedste mijlø for hesten, både fold, boks, strøelse, grovfoder, strå foder,
- hensigtsmæssig træning,
- hovmiljø,
- pelspleje, klipninger og dækken.
- rideustyr udstyr i forhold til muskelopbygning, led, sener og skellet
- låsninger og andre komplikationer/skader i forhold til bygning, muskler, led, sener og skellet
- mave/tarmsystem hvis hesten ikke får det korrekte foder/vitaminer.
- sygdomme hos hest (hvad skal man være opmærksom på og hvilke symptomer samt behandlinger.
Håber det kan inspirerer.
nov 2005
Lizette: Jeg er igang med at få aftaler i hus med horze, tika og kinnerup omkring at blive testere på nogle af deres produkter, som jeg så skal skrive anmeldelser af på siden. Men det bliver først, når jeg rammer 500 followers på facebook. De andre punkter ryger også med på listen
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 430
nov 2014
Følger: 13 Følgere: 13 Emner: 2 Svar: 41
apr 2010
Følger: 60 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 625
Kan nemlig selv have problemer med at longere min pony..
Hms, liberty træning osv.
Og det som bettemus sagde med at løbe inden springet (:
apr 2010
Følger: 60 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 625
aug 2013
Følger: 57 Følgere: 60 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.693
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
nov 2005
hvis I skynder jer ind på min facebookside og liker den, kan I nå at være med i lodtrækningen af min giveaway - vinderen bliver fundet kl. 12
nov 2005
Tak for de pæne og mindre pæne ord. Alle tanker fra jer læsere er meget brugbare, men jeg bliver simpelthen nød til at sige, at du skal have styr på dine grammatik regler. Man må nemlig gerne skrive og efter punktum - at du ikke gør det, er helt okay med mig, men derfor er det jo ikke nødvendigvis forkert.
Og nu siger du selv alt det her med no hard feelings osv.. Hvis du virkelig vil bringe noget sagligt til denne tråd og min blog i det hele taget, syntes jeg du skal tage ord som ponypige ud af dit ordforråd.
Endnu engang tak for de fine råd, det hele hjælper mig og bloggen til at fremstå endnu mere professionelt
Hvad vil du gerne lære om?