{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om springning {{forumTopicSubject}}

Kunne godt tænkte mig at høre jeres mening.

Min datter starter vores 1'er pony i spring. De har ikke startet sammen før, men hun har startet op til LB på klubplan på en anden pony.

Hun er startet med at ride hende fast for nogle måneder siden og de starter nu LC og LB. Til træning/undervisning rider de LA og MB

Men ofte når vi er til stævner, river hun en bom ned. Det gør hun aldrig til træning. Burde de starter lavere? Eller hvad skal der til for at man springer fejlfrit og ved at det gør den, medmindre man laver en stor rytterfejl?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål om springning
  • #1   6. okt 2014 Jeg har selv sprunget i 7 år og er glad for at starte stævner. Problemet kan ligge ved rytteren hvis hun er meget nevøs til stævner så påvirker det også ponyen, men hvis ikke vil jeg prøve med en LD, LC til næste stævne og se om det går bedre. Men hvis din pige er meget nevøs så kender jeg det fra mig selv af at det påvirker hesten ligeså meget som mig håber i kan bruge det jeg skriver og problemet bliver løst. lyder som en dejlig pony smiley

• #2   6. okt 2014 Er enig hvis din datter er meget nervøs så syntes jeg hun skal starte en lc hvor hun bedere kan vinde smiley så kan du få hende til at tænke på at det bare er normal træning. Tal ordenligt igennem med hende om hun er meget nervøs. Og fortæl hende at publikum ikke griner af hende hvis hun laver en fejl. En ide er at tage en veninde med til at "bakke op" når hun rider.

• #3   7. okt 2014 Tak for jeres svar smiley Hun er egentlig ikke nervøs, det tager hun faktisk ret afslappet, men tror måske at hun glemmer at ride og måske tager det lidt for afslappet, så hun bare lader hesten tage over.

• #4   7. okt 2014 hvis det er sidste spring hun altid laver fejl ved vil jeg sige at det er fordi hun sætter fokus på om spring og glemmer at hun er i nutiden.

Kommentér på:
Spørgsmål om springning

Annonce