{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Tilridning {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley
Jeg er i gang med at tilride min hoppe på 7 år.
Jeg har travet på hende i longe 3 gange, men føler ikke rigtig jeg har modet til at gå videre.
Så jeg overvejer at sende hende tilridning.
Men så har jeg lige nogle spørgsmål som jeg håber nogle vil kunne svare smiley
- Hvis jeg nu selv skulle fortsætte, er der så en måde hvor man kan slappe mere af og overvinde frygten lidt? smiley
- Hvis hun skal i tilridning, hvor lang ville i så mene man skulle bruge? Hun har som sagt travet med mig på ryggen. Dog kan hun godt finde på at stejle, bukke og generelt hidse sig op. jeg ønsker at få en hest hjem som rides styrbart i alle 3 gangarter. (Ikke gå samlet, men bare kunne styres rundt.)
- Hvad tror i prisen ville være?
- Nogen i kan anbefale? Bor på Nordfyn smiley
Kom også gerne med andre råd, hvis i har nogle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilridning
  • #1   4. okt 2014 Det kommer an på hvilken stil du rider. Hvis jeg skulle anbefale nogen, så skulle det være susan www.blueberryhill.dk men der er nogen som bare rider på en helt anden måde. Hun er rigtig tålmodig og presser aldrig hestene. Hun træner efter indlæringsteorien og generelt er hun rigtig hestevenlig smiley

Hun bor dog omkring midtjylland

• #2   4. okt 2014 Kan desværre ikke hjælpe dig med modet. Men ønsker du tilridning ude, ville jeg anbefale Heike Wilde - fordi hun er her fra Fyn. Nærmere Nyborg, Linette Christensen er også super dygtig, er ved Vissenbjerg, men hun har vist desværre hænderne fulde i øjeblikket, inklusive en brækket nakke.

Har man mod på at komme udenfor Fyn, er BBH ved Susan Kærgaard, som Louise H henviser til også et rigtig godt bud.

Kommentér på:
Tilridning

Annonce