{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.953 visninger | Oprettet:

Praktik som berider/hestepasser {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!

Ja som overskriften siger, skal jeg i praktik som berider/hestepasser, i 10'ende klasse. Jeg ved godt hvad denne praktikplads indebærer så det behøves ikke smiley
Hvor og hvilke steder vil i anbefale jeg skal ansøge til? Gerne i Jylland smiley Vil være fedt hvis de er nogle springsteder smiley
Knus!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Praktik som berider/hestepasser
  • #2   13. aug 2014 Det er helst i vest/midtjylland smiley
    Mange tak, det vil jeg prøve (Y)

• #3   13. aug 2014 Prøv din lokale Rideklub smiley

• #4   13. aug 2014 Min lokale rideklub, har ingen berider, laver nemlig staldarbejde der når jeg er hjemme på weekend fra efterskolen smiley Så det er ingen mulighed smiley

• steffen j
    steffen j Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 8
    #5   13. aug 2014 det er ikke for og være lysse slukker men søg praktik plads som stald medhjælper også find et mellem stutteri og hør om der måske er mulighed for lidt ridning.. må nok indrømme har aldrig hørt om nogen som bare er praktikant komme ud og kun skulle ride som berider smiley

• #6   13. aug 2014 det er godt nok mange år siden, men jeg var hos Thomas Sandgaard i praktik som berider....
    jeg var der kun i to dage - på andendagen fik jeg at vide at en af staldpigerne havde fået ferie fordi jeg skulle komme, og jeg spurgte så min vejleder om det kunne passe... min vejleder fandt det meget uhensigtsmæssigt da jeg også kun havde hilst på Thomas 2-3 gange... jeg lavede ikke andet end at sadle heste op, muge rigtig mange bokse pr. dag, og lukke til og fra fold og pudse udstyr... det havde ikke meget at gøre med at være i praktik som berider, og min vejleder afsluttede min praktik straks, for som vejlederen sagde:
    "det var da en god måde at få gratis staldhjælp..."
    selvom det på INGEN måder var det jeg var der for..

så hvis man vil muge ud, sadle heste op og af, lukke til og fra fold, samt pudse udstyr men ellers intet have med hestene at gøre - så er det et rigtig godt sted smiley
    men hvis du er der for at se hvad berideren laver - så kan jeg jo fortælle at jeg bestemt ikke fik meget at se, desværre...

det er ellers et fedt sted.

• #7   14. aug 2014 JM Horses ville ellers være en god mulighed. Men, hvis du vil, så ring til Jan (JM Horses) og spørg. Det er i Nord Jylland, men de har mange lækre heste/ponyer. Og det er udelukket spring. (-;

• #8   14. aug 2014 Jeg kan helt klart anbefalde jmhorses i Nordjylland. Jeg var selv i praktik der i 2 uger. Boede dernede i vildt lækre "lejligheder"

Kommentér på:
Praktik som berider/hestepasser

Annonce