1.953 visninger
|
Oprettet:
Praktik som berider/hestepasser {{forumTopicSubject}}
Hej folkens!
Ja som overskriften siger, skal jeg i praktik som berider/hestepasser, i 10'ende klasse. Jeg ved godt hvad denne praktikplads indebærer så det behøves ikke
Hvor og hvilke steder vil i anbefale jeg skal ansøge til? Gerne i Jylland Vil være fedt hvis de er nogle springsteder
Knus!
mar 2009
Følger: 95 Følgere: 83 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 240
Mange tak, det vil jeg prøve (Y)
sep 2006
Følger: 210 Følgere: 202 Heste: 5 Emner: 124 Svar: 3.603
mar 2009
Følger: 95 Følgere: 83 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 240
jul 2010
Følger: 1 Svar: 8
jan 2007
Følger: 79 Følgere: 79 Heste: 8 Emner: 94 Svar: 1.278
jeg var der kun i to dage - på andendagen fik jeg at vide at en af staldpigerne havde fået ferie fordi jeg skulle komme, og jeg spurgte så min vejleder om det kunne passe... min vejleder fandt det meget uhensigtsmæssigt da jeg også kun havde hilst på Thomas 2-3 gange... jeg lavede ikke andet end at sadle heste op, muge rigtig mange bokse pr. dag, og lukke til og fra fold og pudse udstyr... det havde ikke meget at gøre med at være i praktik som berider, og min vejleder afsluttede min praktik straks, for som vejlederen sagde:
"det var da en god måde at få gratis staldhjælp..."
selvom det på INGEN måder var det jeg var der for..
så hvis man vil muge ud, sadle heste op og af, lukke til og fra fold, samt pudse udstyr men ellers intet have med hestene at gøre - så er det et rigtig godt sted
men hvis du er der for at se hvad berideren laver - så kan jeg jo fortælle at jeg bestemt ikke fik meget at se, desværre...
det er ellers et fedt sted.
mar 2011
Følger: 58 Følgere: 200 Heste: 9 Svar: 2.043
aug 2005
Følger: 152 Følgere: 151 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 189
Praktik som berider/hestepasser