712 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Springstævne Springstævne

Jeg vil gerne begynde at springe igen så jeg kan komme til stævne i en Lx b0 tror jeg nok er det letteste for en som glemmer baner og sådan men spørgsmålet er hvad er det nemmeste i spring er der omspringning er der tid på hvor højt er det og hvordan skulle jeg huske banen og når jeg nu er pisse nervøs bliver min pony det også han har gået stævne en del gange så han er pænt erfaren. Hjælp

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Springstævne
  • #1   13. jul 2014 Du kan jo starte med at starte en 30cm der må der evt være trækker/hjælper på banen. De små klasser går typisk i en b0 som betyder der kun er en hovedrunde som ikke går på tid og alle der er fejlfri får en roset. Dvs der er ikke nogen 1-2-3 osv
    Derudover vil jeg råde dig til at få en underviser der kan ciache dig så du ikke bliver nervøs og hjælpe dig med stævnerne:)

• #2   13. jul 2014 den med at det er nemt fordi det er en lx det skal man ikke altid gå efter

lx er jo kun højden det har ikke meget med opbygningen af banen

nu har jeg ofte til stævner set at banen var ens om det var ld eller lc og så var der måske lige flyttet på to spring fra lc til lb

• #3   13. jul 2014 Kan se du bor i Vestsjælland det gør jeg også. Hvor i Vestsjælland bor du? Jeg kender de fleste små stævner her nede af da jeg underviser nogen der selv starter de små smiley

• #4   13. jul 2014 Ina
    Der er jo et krav til sværhedsgraden. Fx må der først være dobbeltspring med i lc osv
    Man kan risikere at komme ud til nogle stævner hvor vanerne er de samme men det er yderst sjælendt da de jo har nogle regler de skal rette sig efter.

Babebyggeren plejer stott set altid at være sød i de små klasser da de jo godt ved at det er de mindre erfarne der typisk starter dem smiley

• #5   13. jul 2014 team jeg siger jo ikke at det altid er ens om det er lc eller la MEN ofte laver man banerne sådan at der kun lige skal flyttes på en 2 spring eller at der bare bliver flyttet på numrene ved springet

det bliver jo lavet sådan at det er nemt for bane personalet at lave banen om

• #6   13. jul 2014 I en metode B0 er der ingen omspringning med, det vil sige at der kun er en hovedrunde hvor du bare skal være fejlfri, så får du en roset. smiley får at huske banen, så beregn GOD tid!! Det er så vigtigt at du ikke stresser rundt, for så lærer du aldrig banen. Jeg tror godt din pony kan mærke det på dig, men hvis den er erfaren med det tror jeg nok at den vil gøre alt for at hjælpe dig smiley

Ina vil lige sige at banerne bliver teknisk sværere når man kommer højere op i klasserne. Det vil da være lidt underligt, hvis en som starter La, skal springe samme baner som dem der springer Ld. Da de jo højst sandsynlig ligger på et højere niveau

• #7   13. jul 2014 Tusind tak for alt hjælpen. Lige et spørgsmål til skal man have hvide ridebukser og stævne jakke på. Har en stævne jakke skjorte og plastron og et par mørke grå ternet ridebukser

• #8   13. jul 2014 Ina
    Det er slet ikke rigtigt. Hvis man starter en LX så er banen også i sværhedsgrad med højden. En LX vil være forholdvis nem, da der ingen dobbeltspring er, og den burde være ret let at kunne rækkefølgen af springene smiley

• #9   13. jul 2014 Ridebukserne behøver ikke være hvide men skal være lyse smiley

• #10   13. jul 2014 Har et par halv mørke lilla ridebukser

• #11   13. jul 2014 smiley

• #12   13. jul 2014 Det duer ikke. De skal være lyse fx hvide, grå, beige smiley

• #13   13. jul 2014 Tager nogle billeder af hvilke ride bukser jeg har

• #14   13. jul 2014 Det hele på en gang

• #15   3. aug 2014 Hvordan afholdes et bom på jord stævne...

Kommentér på:
Springstævne

Annonce