{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

Tilridning {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Jeg skal til at tilride en pony smiley
Han er en rigtig lækker vallak smiley
Det er ikke min egen pony, men jeg kan træne og forme ham som han var min egen smiley
I starten ville jeg bare først skabe et godt tillidsbånd imellem os, også vil jeg tage det stille og roligt derfra. Jeg vil tilride uden sadel, også sadel tilvende derefter. Når jeg træner med ham vil jeg dog altid have en med så vi er 2 hvis nu der skulle ske noget,og jeg vil altid have hjelm på smiley Det skal lige siges at han har været redet før, men det er 2 år siden han sidst har redet hvilket ikke har været særlig meget og der skal startes fra bunden af. smiley

Når men jeg vil starte med at få et tillidsbånd til ham. Derefter vil jeg begynde at hænge lidt op af ham, og ligge et tryg rundt omkring på ryggen. Jeg vil tage det i hans tempo, og ikke presse ham.

Jeg kunne godt tænke mig at han blev spring pony. Er det noget man skal indlærer under tilridning eller først bagefter

Har i nogle gode råd? Da det kunne være rigtig godt.
Tager imod alt positivt. smiley
Jeg træner kun med tillid og IKKE med tvang!
Giv gerne et link til en hjemmeside hvis i kender en god side smiley

Lad venligst vær med at skrive at jeg skal finde en anden mere erfaren til at tilride ham osv... Så bliver emnet slettet da det kun er oprettet for at få nogle gode råd! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilridning
Kommentér på:
Tilridning

Annonce