{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stå stille!
  • #1   31. maj 2014 Jeg har samme problem. Hvis det er til kåring plejer man godt at må give lidt godbider mens de skal stå stille, da det ikke handler om opdragelse men om at dommeren kan se hesten smiley
    Det er mit bedste bud.
    Eller skal du træne det 100 gange hjemmefra. Træn hver gang du skal ride, strigle, trække ind fra fold og bare er i kontakt med den. Stå overdrevet længe, for det bliver meget sværere når i er i byen smiley

• #3   31. maj 2014 Både min træner og min smed (som også arbejder som hestetræner) flytter hesten tilbage til udgangspunktet indtil den står stille og når den så gør det får den ros eller godbid. Dvs. går hesten et skridt frem bakker du den et skrid. Bakker hesten, trækker du hesten frem osv osv. Til sidst bliver hesten træt af hele tiden at blive flyttet tilbage til udgangspunktet og ender med at stå stille. Det plejer i hvert fald at virke her smiley
    Man skal self passe på med ikke at kræve for meget i starten. Så her kan det fx være ok hvis hesten står stille i 5 sek de første par gange og så forlanger man gradvist mere og mere af den.

• #4   31. maj 2014 Eeeh... hvis din hest ikke kan stå stille, hvordan sadler du så hesten op? smiley

• #5   1. jun 2014 Hun kun igang med tilridning, men der har jeg en der holder hende i mens smiley

• #6   1. jun 2014 I mine øjne så skal en hest kunne stå stille, før man begynder at tilride den, men det er selvfølgelig også bare mig. Men jeg mener jo også, at en 2 års skal kunne stå bundet og stå sådan rimelig pænt smiley

• #7   1. jun 2014 Ja hende jeg købte hende af havde ikke tilredet hende (i dem 6 år hun har haft hende) ,jeg har kun haft hende i en måned og det er for det meste kun når hun står alene at hun går rundt! Vi købte hende så jeg kunne få en sød ride hest jeg selv kunne tilride og sådan at jeg kunne øve mig i at tilride heste, lige nu tilrider jeg hende og en anden hest lidt. Og til næste forår skal jeg igang med en til! Så er lidt ophængt smiley

Kommentér på:
Stå stille!

Annonce