{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

Hest {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er en pige på 16 år og jeg er i gang med mit sidste pony år. vi sprang MB til træning, men pga. styrt, rider vi nu LB-LA til træning og LD-LC-LB til stævner.

Jeg er meget i tvivl om jeg skal købe eller låne en hest?
Er det bedst at låne en spring hest inden jeg selv går ud og køber en ung hest selv?
+ har en store søster, som selv har redet hendes hest til, og gerne vil hjælpe.

Hvad syntes i er bedst?

og kender i nogle som måske ville låne, eller nogle hjemmesider?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest
  • #1   24. maj 2014 som starter af hest vil jeg ikke byde dig en unghest. kæb en velredet hest på 4-5 år og tag den derfra smiley

• #2   24. maj 2014 Lad for guds skyld vær med at købe en unghest og selv tilride den! Det er noget helt andet at komme fra velredet pony til utilredet hest!
    Selv skiftet fra min pony op til hest har været utroligt stor og hårdt for mig trods jeg stadig rider min pony (Er kun 14 derfor var skiftet også lidt hårdere end det burde være smiley )
    Købt en veluddannet hest som kan MEGET i sin dressur og har en god springteknik i løs spring og træn den op i spring. Det er vigtigst at din hest har dressuren i orden en at den kan springe, men ikke kan gå en LB1 i dressur smiley

• #3   1. jun 2014 Okay, tænker også lidt selv at det måske også er en ret stor mundfuld, selv at tilride en hest.
    Hvis i kender nogle som godt kunne tænke sig at låne deres hest ud, må i meget gerne skrive;)

Kommentér på:
Hest

Annonce