{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Karakteropbyggende træk-tur - pyha! {{forumTopicSubject}}

Pyyyyyy... Hjemme igen efter 5,5 km trækketur...

Biler både med og uden trailer, motorcykler, lastbiler og bussen...

En hingstet vildhest ved mødet m fremmede heste... Her gik han mere på 2 end 4 ben...

Striber og mørke pletter på asfalt

Hunde og børn i haver

Mega farlige køer

Mega farlig brønd/å der sagde lyde

Irriteret hest, der synes det var sjovt at slå frem m forbene efter selskabshesten...

Men alt i alt en modig hest!
Dejligt m gode staldkammerater der gider følges m en laban!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karakteropbyggende træk-tur - pyha!
  • #1   22. maj 2014 Hvad har i lavet i dag??

• #2   23. maj 2014 Hahahahaha... Lyder bestemt som en begivenhedsrig tur smiley

Jeg har redet lidt på vores store udendørs ridebane for anden gang idag på unghesten Big, målet var at han var afslappet og koncentreret, hvilket lykkedes ret hurtigt, så vi sluttede af med en dejlig skridttur i skoven sammen med bedste veninden Inge på Bigs foldbuddy Milo, som er hendes pony smiley

Billedet blev ikke godt, men man kan da se ungheste ridning i bedste stil smiley

profilbillede
  • #3   23. maj 2014 Og så stod den på lidt hygge da de alle 3 var kommet ud i deres løsdrift igen, min 2 års plag, Bobber, skulle ikke lave noget idag, så han blev bare hygget om smiley

profilbillede
  • #4   23. maj 2014 Lyder som i har haft en dejlig dag m succeser smiley

• #5   23. maj 2014 Vi red en tur i skoven på 6 km.
    Min mands hest Ras hade dyrlægen i Mandags og dyrlæge mener han har brokitis og Allergi.
    Så vi skulle skridte en tur hver dag
    Desværre var den så dum ryster på sit hovede og forsøger at slå sig selv med forben
    Min hest er den sødeste "NUS" i verden og jeg elsker de ture smiley
    Men det sætter skår i glæden når den ene hest ikke rigtig fungere smiley

Vi har set lidt efter en anden hest til Harry, det er ikke let at skifte sin gode ven ud..
    Du lyder da som om du arbejder for at få en rigtig hest ud af din smiley

• #6   23. maj 2014 Det lyder næsten som Tindur i starten smiley Han stejlet dog ikke men forsøgte at løbe med mig smiley Desværre fik vi ikke øvet nok med en anden hest i mine øjne så jeg fattede mod og begyndte at tage ham ud selv smiley Stadigvæk farlige ting men han har vokset enormt. Og er ikke bange for alm. biler, cyklister og hunde mere (medmindre de kommer stormende) Dog er traktorer, lastebiler/busser og andre store køretøjer ret farlige..Han er dog blevet bedre der også. I går trippede han kun frem og tilbage da traktoren kørte forbi os, normalt er han halvejs ud i marken smiley Og store biler med trailere på er også farlige nogle dage smiley Det tager utrolig lang tid med ham.. Men ja..Han er en varm hest smiley Tænke sig hvordan han havde været hvis han ikke havde været i hænder dagligt og blevet udsat for meget fra han var 7 mdr...

Mvh TT

• #7   23. maj 2014 igår var jeg på træk tur med fede dyret også ca de 5 kilometer mange hyggelige hunde men også en enkelt dum hund der først forsøgte at jage kita indtil jeg vente hende om og så stod jeg forand hende meget truende mod hunden så krøb halen lidt mellem benede på hunden og så vendte den rundt (rigtig dygtig jagt hund year right :D)

så trådte hun i en hunde lort smiley bvrad smiley

så var vi også oppe på en kælke bakke det var lidt vildt for hende men hun stod pænt og var rimelig rolig den var også stejl den bakke smiley

• #8   24. maj 2014 Hvordan undgår i at de render med/fra jer når de bliver bange? Jeg gik med en unghest i sidste uge, og den tændte af over for at blåt skilt. Jeg kunne heldigvis fange ham igen, men der var bare nada jeg kunne gøre da han vendte røven til mig og løb.

• #9   24. maj 2014 Trense og mønstringsline smiley

Han har så heller ikke stukket af, for så ku jeg nok heller ik holde ham.

• #10   24. maj 2014 Jeg tænker at det mest logisk er starte når de er noget mindre, men det skib er desværre sejlet for mit vedkommende. smiley

Men tak for svar!

• #11   24. maj 2014 Min er først kommet i hænder som 4 års smiley
    Så skibet er nok sejlet, men vi er bare hoppet på hurtigfærgen og indhenter det smiley

• #12   24. maj 2014 Jeg startet så småt med min da han var 8 mdr. men stadigvæk mangler vi meget ift. trafikken... Såsom traktorer, lastbile, gravemaskiner, store bile m/store trailere og motorcykler/knallerter... smiley

Kommentér på:
Karakteropbyggende træk-tur - pyha!

Annonce