670 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Kapsun eller ridekapsun? Kapsun eller ridekapsun?

Jeg har valgt jeg gerne vil ud og have noget bidløst meget gerne med mulighed for longearbejde.

Så pt overvejer jeg at købe en kapsun da jeg ikke har problem med at skifte til noget med bid/mere mulighed for at guide når jeg rider ud (ofte vil longearbejdet og en lille tur for at træne det "farlige ved at være alene" ligge samme dag)

Jeg ved dog ikke meget om de såkaldte "ridekapsuner" men idet der ligger noget med RIDE i navnet tænker jeg det måske er sådan en fancy dimmer jeg skal ud og have fat i.

Min part er en hest der bør rides på ben men jeg kan desvære godt have lidt tildens til at blive lidt tung i hånden. derfor vil jeg gerne prøve noget der ikke give mig helt samme mulighed for at blive hård i hånden (noget som måske tvinger mig til at bruge mine ben noget mere til at dreje og ligende) Et bid kan nemlig blive for hårdt for mig og det vil jeg ikke byde hesten. Fine signaler er hvad jeg går efter og jeg er helt sikkert også på vej igen efter pause.

Hvad tænker i vil være bedst købe en kapsun eller en ridekapsun (og muligvis en rebgrime til almindelig jordtræning) jeg er nemlig lidt i tvivl og ved ikke meget om det hele. Som sagt vil det blive brugt til longe arbejde evt en smugle let ridning hvis der er mulighed for det med den pågældene ting.

Generlet vil jeg gerne høre alle go/no go ved de forskellige ting da jeg som sagt ikke har den vilde viden (køber jeg noget som fx. en rebgrime vil jeg selvfølgelig sætte mig ind i tingens evner og svagheder og måden at bruge den på INDEN jeg kaster mig ud i den på hest)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kapsun eller ridekapsun?
Kommentér på:
Kapsun eller ridekapsun?

Annonce