{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.143 visninger | Oprettet:

Mest uhyggelige hestetræning nogensinde {{forumTopicSubject}}

Jeg har nok været udsat for min mest uhyggeligeste hestetræning nogensinde i dag.

Vi snakker om min 18 årige islænder Frigg. Hun har ALDRIG før bidt, sparket eller sågar lagt ører af mig før. Aldrig.

Jamen.. Jeg ved ingengang hvor jeg skal starte. Jeg kendte slet ikke min hest i dag. For det første vendte hun væk og gik væk fra mig på folden. Der tænkte jeg: fair nok, hun har nok bare en dårlig dag.
Jeg hentede hende og fra deraf gik det bare galt. Det eneste sted hun havde lyst til at stå var oppe ved leddet. Hun LAGDE ØRER af mig, truede med at bide og truede med sparke mig. Hun opførte sig som om jeg havde gennembanket hende. Hun var skræmt men også vred på samme tid. Jeg blev så forskrækket og fortsatte stødt og roligt med at prøve samme taktik. Jeg bevarede det positive humør, og var "lokkende" uden at være bestemt. Hun blev bare ved med at svinge omkring og smutte op til leddet igen. Jeg tænkte at måske jeg skulle begynde at være lidt bestemt, da hun har fået meget mere selvtillid det seneste stykke tid. Det gjorde jeg. Hun blev endnu mere "skræmt" men lettede samtidig truende røven nogle gange. Udover det var hun åbenbart blevet headshaker for dagens træning. Hun var meget nervøs og slog flere gange med hovedet.

Jeg var fast besluttet på at slutte træningen godt og fik hende til at gå over nogle bomme. Så sluttede vi der og jeg lukkede hende ind. Men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre lige nu. Jeg er SÅ bange for træningen imorgen...

Jeg har haft en telepatør til at snakke med hende.
Telepatøren snakkede om at hun var i en fase af sit liv lige nu hvor hun bearbejdede dårlige minder fra sin fortid. Måske er hun "gået videre" til det næste minde nu, som er endnu mere ubehageligt og som får hende til at reagere anderledes.

Der var et VILDT uhyggeligt tidspunkt hvor hun bare stod og hendes øjne faldt bare lige pludselig i og lige pludselig stod hun bare og sov..... Hun havde lige været oppe at køre, men lige pludselig så faldt hendes øjne bare i. Så stod hun bare og sov.. Det var vildt uhygggeligt men samtidig fascinerende.

OG på et tidspunkt da hun ville bide truende ud efter mig så løftede jeg en pegefinger og så var det som om hun "vågnede op" og hun blev lidt skræmt af at jeg havde løftet hånden så hurtigt. Det lod til hun var i sin egen lille verden.

Det blev en ret lang tekst. Men jeg ville lige dele det med jer. Synes det var så uhyggeligt! Frigg er nok den blideste og sødeste sjæl du kan finde, så det forskrækkede mig voldsomt at hun var sådan i dag....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mest uhyggelige hestetræning nogensinde
Kommentér på:
Mest uhyggelige hestetræning nogensinde

Annonce