Tricks, træning og leg {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Jeg har en lille bølle på 9½ mdr
Da hun kom til verden var hun lidt forsigtig men vænnede sig hurtigt til mig og vi havde en fantastisk sommer (se billede).
I en periode blev hun en rigtig bølle og lavede narestreger (bed og sparkede), men nu har vi fået et super duper forhold til hinanden igen, hvilket der er blevet til en del selfies og hygge i boksen ^^
Hun har altid syntes og synes stadig at det er hamrende sjovt, når jeg leger med hendes overlæbe eller tunge, og jeg så derfor muligheden for at lære hende at smile/gabe/række tunge/kysse. Hun har næsten lært smile-kommandoen nu, og har næsten ikke trænet det (omkring 7-8 dage i alt over 2 uger). Hun er super lærenem og synes tydeligvis at det er sjovt!
Da hun desværre endnu ikke har fået en legekammerat, føler jeg at det er min pligt at motionere og aktivere hende lidt, da hun ellers hurtigt bliver understimuleret og bliver en lille vildbasse.
Derfor ville jeg høre om I har nogle ideer til hvad man kan lave med det lille pus? Vi går ture jævnligt, dog stadig kun i ridehallen pga. de andre hestes reaktion (vil ikke risikere en dårlig oplevelse, men hellere vente til de har lært at det er ok, når en af deres makkere går)
Derudover nusser og strigler vi rigtig meget både i boksen, på folden, staldgangen (bundet og ubundet) samt i ridehallen.
I får lige et billede fra i sommers
maj 2013
Følger: 44 Følgere: 36 Heste: 3 Emner: 11 Svar: 98
mar 2010
Følger: 66 Følgere: 77 Heste: 7 Emner: 717 Svar: 3.863
jun 2010
Følger: 33 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 81 Svar: 1.092
mar 2010
nov 2010
Følger: 69 Følgere: 69 Emner: 195 Svar: 2.553
mar 2010
Hun kan stå, gå, bakke og dreje uden snor på, bare ved at 'følge efter'.
Men talt er hun i hvert fald super godt med, og som sagt meget lærenem, hvis bare man giver klare signaler
Tricks, træning og leg